Tad kas tai per žvėris? Projekto autorių teigimu, šis išvaizdus hečbekėlis siekia vienoje „dėžutėje“ pasiūlyti keletą labai šaunių savybių: mažą svorį, kartingams prilygstantį valdymą, fenomenalią dinamiką bei akis sprogdinantį sukibimą su kelio danga. Visa tai skamba kaip norai, kurių su tokiu mažyliu neįmanoma įgyvendinti, bet tik ne tada, kai klasika tapusius „Mini“ automobilius pažįsti skersai ir išilgai.
„Super Cooper Type S“ vardą gavęs automobilis po ilgai trukusios transformacijos dabar gale turi sumontuotą, galinius ratus sukantį benzininį variklį. Vien jau tai turėtų pradžiuginti tuos, kas dievina klasikinės komponuotės automobilius, tačiau tai dar ne viskas.
Pažvelgę į galinius langus, juose išvysite mažytes išpjautas angas. Jos šiame automobilyje atlieka labai svarbią funkciją. Matote, jos yra skirtos gale esančiam varikliui, kuris siurbia orą, jog galėtų pateisinti kiekvieno vairuotojo lūkesčius. Tupėdami vairuotojo sėdynėje ir žinodami, jog už jūsų yra 3,5 litro „Honda“ variklis, išvystantis 500 arklio galių (į ratus) ir 519 Nm sukimo momentą, tikrai norėtumėte, jog jam nieko netrūktų.
Šioje itin kompaktiškoje pakuotėje yra ne tik pavydėtinai galingas variklis. Jame yra „QA1“ reguliuojami amortizatoriai, gerokai efektyvesnė stabdžių sistema, šauniai atrodančios „Recaro“ sėdynės bei elektra valdomi langai. Esant poreikiui, automobilyje gali atsirasti net ir tokie komforto atributai kaip: multimedijos sistema, „Alpine“ garso sistema bei oro kondicionierius, jog karštą dieną nesijaustumėte kaip Suomiškoje pirtyje.
O ką mes galime pasakyti apie šio automobilio dinamines savybes? Kadangi „Super Cooper Type S“ sveria vos 900 kilogramų, jis pasižymi geresniu svorio ir galios santykiu negu žymusis „Bugatti Veyron“, kuris kadaise pademonstravo kaip reikia perlipti 400 km/val. ribą.
Projekto autoriai sako, jog mažasis „Cooper“ iki 100 km/val. spurtuos per maždaug 4 sekundes. Maksimalus greitis? Iki šiol maksimalus greitis nėra žinomas, nes projekto autoriai dar tik ruošiasi atlikti bandymus, kurie leistų sužinoti tikrąsias automobilio galimybes.
Akivaizdu, jog ši maža mašinėlė yra skirta ne traukos lenktynėms, bet siautulingiems pasilakstymams lenktynių trasoje, mėgėjiškoms lenktynėms, kuriose netrūksta nutrūktagalviškų projektų.
Ir pabaigai – pasiruoškite išsitraukti visas santaupas. „Gildred Racing“ dirbtuvių flagmanu tapsiantis „Mini“ kainuoja 150 tūkst. dolerių arba „Audi RS3“, „Renault Megane R.S.“ ir „Volkswagen UP GTI“.