M.Verstappenas visu šiuo chaosu puikiai pasinaudojo, pakilo į 8-ą vietą, o dėl saugos automobilio jo atsilikimas iki lyderių buvo visai nedidelis. Pratęsus lenktynes, olandas greitai lenkė vieną varžovą po kito. Įveikus 10 ratų M.Verstappenas jau buvo 3-ias ir vos 2.7 sek. atsiliko nuo pirmavusio ispano Carloso Sainzo jaunesniojo („Ferrari“).
Antras važiavęs meksikietis Sergio Perezas („Red Bull“) neužlaikė komandos draugo ir praleido M.Verstappeną į priekį, vėliau olandas nesunkiai aplenkė C.Sainzą jaunesnįjį ir tapo lyderiu. Tai jis pasiekė vos per 19 ratų.
Likusią lenktynių dalį M.Verstappenas tiesiog dominavo, dar nuvažiavo greičiausią ratą ir pasirodė tiesiog idealiai. Jo komandos draugas S.Perezas trasoje nesunkiai susitvarkė su C.Sainzu jaunesniuoju bei finišavo antras. Tuo tarpu ispanas tenkinosi trečia vieta, atlaikęs brito George‘o Russello („Mercedes“) spaudimą.
Monakietis Charlesas Leclercas („Ferrari“), startavęs 15-as, sugebėjo užimti 6-ą vietą. Tiesa, monakietis nesunkiai galėjo finišuoti 5-as, jei ne keistokas „Ferrari“ žingsnis. Prieš pat finišą Ch.Leclercas buvo pakviestas į boksus, kad gautų šviežesnes padangas, nuvažiuotų greičiausią ratą ir pelnytų papildomą tašką. Problema ta, kad F.Alonso tuo metu buvo atsilikęs ne taip ir daug, todėl Ch.Leclercas, grįžęs į trasą, įsivėlė į kovą su ispanu ir pagerinti rato rekordo neturėjo vilčių.
Nors Ch.Leclercas prieš finišą aplenkė F.Alonso ir finišavo 5-as, tačiau netrukus teisėjai pranešė, kad monakietis viršijo greitį boksuose, užsidirbo 5 baudos sek. ir buvo nustumtas į 6-ą vietą, tad „Ferrari“ bandymas išlošti papildomą tašką baigėsi 2 prarastais taškais.
Olandas turi jau 284 taškus ir triuškina S.Perezą (191) bei Ch.Leclercą (186). Konstruktorių įskaitoje dominuoja „Red Bull“ (475), lenkianti „Ferrari“ (357) bei „Mercedes“ (316).