– Koks šių metų tikslas sporte?
– Didelio tikslo šiemet neturiu, tiesiog rinkti taškus pasaulio čempionate. Kiekvienas varžybas važiuoti stabiliai.
– Koks ilgalaikis tikslas sporte?
– Pasaulio čempionato sezono įskaitoje patekti tarp trijų geriausių.
– Ar norėtumėte išbandyti jėgas Dakaro ralyje?
– Kol kas ne.
– Kokia buvo didžiausia paties patirta trauma?
– Manau, pernai metais išniręs klubas.
– Ar mokėtumėte pats suremontuoti motociklą – pvz. pakeisti galinį ratą, grandinę?
– Taip, tokius dalykus moku.
Lietuvoje tarp motokroso čempionato etapo ir MXGP Latvijoje važinėjote visureigiu „Nissan X–Trail“. Koks yra paties kasdien naudojamas automobilis?
– Lietuvoje naudotas „Nissan“ man labai patiko, tačiau Belgijoje naudoju mikroautobusą.
– Kodėl būtent tokį?
– Šiemet neturiu gero kontrakto ir kartais reikia vežioti motociklą pačiam. Tačiau jeigu turi gerą kontraktą, komanda duoda mechanikus, pristato motociklą kur reikia ir dar duoda automobilį, tuomet mažesnis yra patogesnis.
– Kokiomis dar veiklomis patinka užsiimti, be motokroso?
– Daug veiklos turiu: mėgstu BMX, važinėju su „trial“ motociklu. Visas aktyvus sportas patinka.
– Koks buvo ilgiausias laiko tarpas, kada nevairavote motociklo?
– Jeigu neskaičiuotume traumų, gal kažkada ir turėjau mėnesio pertrauką.
– MXGP tvarkaraštis labai įtemptas. Kada atostogaujate?
– Tai sudėtinga. Po sezono turi 1–2 savaites ir vėl kimbi į darbus ruoštis artėjantiems metams.
– Didelis ūgis motokrose – privalumas ar trūkumas?
– 50 ant 50. Yra ir privalumų, yra ir kur ūgis nepadeda.
– Kodėl pasirinktas 27 numeris?
– Anksčiau visada važiavau 77 numeriu, tačiau kai pradėjau važiuoti pasaulio čempionate, 77 buvo užimtas. Rinkausi kuo mažesnį ir tiesiog toks teko. Sakau, kad du kartus septynetas.
– Koks įsimintiniausias momentas karjeroje?
– Pernai metais pasaulio čempionate užimta trečia vieta Portugalijos etape. Tai – pirmas mano podiumas MXGP.