Net septynis kartus 1000 km lenktynes laimėjęs Jonas atkreipia dėmesį į dar vieną svarbią detalę, galinčią turėti didžiulės įtakos šių metų kovoms Palangos trasoje.
„Pakoregavus varžybų taisykles dabar vieno piloto „pamaina“ gali trukti pusantros valandos. Kadangi visos vairuotojų rokiruotės – net atliekamos pavyzdingai sklandžiai – suvalgo sąlyginai daug laiko, pranašumą turės tos komandos, kurių nariai sugebės išlaikyti maksimalų tempą ir dėmesio koncentraciją visą savo važiavimo laiką. Turint galvoje, kad 1000 km lenktynių metu patiriamas krūvis prilygsta pusantros valandos kroso bėgimui, labai svarbiu veiksniu tampa fizinis pasirengimas. Visi mūsų komandos nariai labai aktyviai juda ištisus metus ir dabar yra tikrai neprastos formos, todėl tikimės šiuo požiūriu turėti šiokį tokį pranašumą“, – atvirauja J. Gelžinis.
Drauge su J. Adomavičium ir J. Gelžiniu „Porsche 991 GT3 Cup“ pilotuos triskart lenktynėse Palangoje triumfavęs Ignas Gelžinis bei vienas greičiausių jaunosios kartos žiedo meistrų iš Estijos Ralfas Aronas, praėjusį sezoną lenktyniavęs „Formulės-3“ čempionate vienoje komandoje su Micku Schumacheriu.
Įdomu tai, kad nors „Circle K milesPLUS Racing Team“ komandos lenktynininkai yra vieni labiausiai patyrusių sportininkų, jų amžiaus vidurkis yra vienas mažiausių tarp visų dalyvių – 24 m.
Likus kiek daugiau nei savaitei iki labiausiai laukiamo metų automobilių sporto renginio Baltijos šalyse – „Aurum 1006 km“ lenktynių Palangoje, lieka vis mažiau neatsakytų klausimų apie jose startuosiančias komandas. Savo kortas atskleidė ir vienais favoritų laikoma „Circle K milesPLUS Racing Team“ ketveriukė.
Praėjusį sezoną antrą vietą bendroje įskaitoje užėmusioje ekipoje keičiasi vienas pilotas: itin sėkmingai su „Porsche 991 GT3 Cup“ Baltijos šalių ištvermės lenktynių čempionate šį sezoną važiuojantis Jonas Karklys (laimėti du pirmieji etapai Estijos ir Suomijos trasose) batalijas Palangoje praleis.
„Central Europe Renault Clio Cup“ lenktynėms besiruošiančio Jono vietą šįkart užims bene didžiausias pastarųjų metų lietuviško automobilių sporto atradimas – aštuoniolikmetis Julius Adomavičius. Profesionaliai lauko tenisą žaidžiantis vaikinukas tik praėjusiais metais susigundė išbandyti jėgas automobilių lenktynėse ir jau nuo pirmųjų startų demonstruojamu tempu stebino net visko mačiusius žiedo senbuvius. Su TCR klasės bolidu tik simuliatoriaus ekrane matytose trasose Julius sugebėjo fiksuoti geresnius rato įveikimo laikus nei labiausiai patyrę ir tituluoti pilotai.
„Julius iš tiesų labai sparčiai mokosi: persėdęs nuo simuliatoriaus prie tikro automobilio vairo po kiekvienos vairavimo sesijos išanalizavus klaidas ar esamus greičio rezervus, kito važiavimo metu tų klaidų nebedaro. Manau, kad tokį žaibišką progresą lemia teniso kortuose išugdytos savybės – disciplinuotumas, puiki judesių koordinacija, tikslumas ir kovotojo charakteris“, – pastebi vienas „Circle K milesPLUS Racing Team“ lyderių Jonas Gelžinis.
Likus kiek daugiau nei savaitei iki labiausiai laukiamo metų automobilių sporto renginio Baltijos šalyse – „Aurum 1006 km“ lenktynių Palangoje, lieka vis mažiau neatsakytų klausimų apie jose startuosiančias komandas. Savo kortas atskleidė ir vienais favoritų laikoma „Circle K milesPLUS Racing Team“ ketveriukė.
Praėjusį sezoną antrą vietą bendroje įskaitoje užėmusioje ekipoje keičiasi vienas pilotas: itin sėkmingai su „Porsche 991 GT3 Cup“ Baltijos šalių ištvermės lenktynių čempionate šį sezoną važiuojantis Jonas Karklys (laimėti du pirmieji etapai Estijos ir Suomijos trasose) batalijas Palangoje praleis.
„Central Europe Renault Clio Cup“ lenktynėms besiruošiančio Jono vietą šįkart užims bene didžiausias pastarųjų metų lietuviško automobilių sporto atradimas – aštuoniolikmetis Julius Adomavičius. Profesionaliai lauko tenisą žaidžiantis vaikinukas tik praėjusiais metais susigundė išbandyti jėgas automobilių lenktynėse ir jau nuo pirmųjų startų demonstruojamu tempu stebino net visko mačiusius žiedo senbuvius. Su TCR klasės bolidu tik simuliatoriaus ekrane matytose trasose Julius sugebėjo fiksuoti geresnius rato įveikimo laikus nei labiausiai patyrę ir tituluoti pilotai.
„Julius iš tiesų labai sparčiai mokosi: persėdęs nuo simuliatoriaus prie tikro automobilio vairo po kiekvienos vairavimo sesijos išanalizavus klaidas ar esamus greičio rezervus, kito važiavimo metu tų klaidų nebedaro. Manau, kad tokį žaibišką progresą lemia teniso kortuose išugdytos savybės – disciplinuotumas, puiki judesių koordinacija, tikslumas ir kovotojo charakteris“, – pastebi vienas „Circle K milesPLUS Racing Team“ lyderių Jonas Gelžinis.