• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip turėtų atrodyti idealus sleeperis? „Toyota Camry“ su milžinišku 8 cilindrų motoru? „Volvo 240“ su 10 cilindrų dyzeliniu agregatu? O kaip „Chevrolet Sprint“ su 1300 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu. Kišeninė raketa? Kišeninė raketa!
Ironiška, tačiau iš gamyklos ši mažytė dėžutė išriedėjo turėdama kuklų trijų cilindrų benzininį motorą ir buvo skirtas tiems, kurie reikia tik transporto priemonės. Daikto, kuris galėtų žmones nuvežti iš taško A į tašką B. Tai buvo biudžetinis automobilis.

Kaip turėtų atrodyti idealus sleeperis? „Toyota Camry“ su milžinišku 8 cilindrų motoru? „Volvo 240“ su 10 cilindrų dyzeliniu agregatu? O kaip „Chevrolet Sprint“ su 1300 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu. Kišeninė raketa? Kišeninė raketa!
Ironiška, tačiau iš gamyklos ši mažytė dėžutė išriedėjo turėdama kuklų trijų cilindrų benzininį motorą ir buvo skirtas tiems, kurie reikia tik transporto priemonės. Daikto, kuris galėtų žmones nuvežti iš taško A į tašką B. Tai buvo biudžetinis automobilis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Chevy (2)


„Chevrolet Sprint“ tikrai nėra svajonių automobilis, tačiau keletas rimtesnių modifikacijų gali pakeisti situaciją. Anapus Atlanto gyvenantis greičio entuziastas, Bobas, įsigijo „Chevrolet Sprint“ hečbeką ir jį pavertė vienu įspūdingiausiu sleeperiu.
Galima sakyti, jog Jungtinėse Valstijose gyvenantis automanas pasiėmė niekam nereikalingą skalbimo mašiną ir į ją sumontavo milžinišką variklį. Ar labai milžinišką? Vyrukas sumontavo 8 cilindrų, 1300 arklio galių išvystantį benzininį variklį, prie jo sumontavo dvi turbinas, pridėjo labai, labai plačias galines padangas, kurios leidžia labai stipriai įsikibti į kelio dangą.

REKLAMA

Chevy (3)


Pasak projekto autoriaus, naudojant 95 rūšies benziną, 6.6 litro darbinio tūrio agregatas išvysto 1000 arklio galių ir 1190 Nm sukimo momentą. Į kuro baką įpylus lenktyniniams bolidams skirto kuro, variklio galia padidėjo iki anksčiau minėtų 1300 arklio galių ir 1649 Nm.
Iš standartinio automobilio liko tik nuotraukose matomas kėbulas. Rėmas ant kurio tupi biudžetinio hečbeko kūnas, buvo sukurtas atsižvelgiant į variklio plotį ir ilgį, pakabos komponentų bei pavarų dėžės išdėstymą. Pavyzdžiui, priekinė pakaba atkeliavo iš „Volkswagen Golf“, stabdžių sistema atkeliavo iš senutėlio „Datsun“, tuo tarpu galinė pakaboje galima atrasti iš anglies pluošto pagamintą šakę.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų