Kaip ir daugelis gamintojų, „Nissan“ skirtinguose žemynuose siūlo skirtingą modelių gamą. Pavyzdžiui, savo gimtinėje „Nissan“ siūlo daugiau nei 10 skirtingų modelių apie kuriuos Europos vairuotojai galėtų tik pasvajoti. Todėl labai stipriai nenustebsime, jeigu nebūsite girdėję apie šiuos modelius, kuriuos dabar pristatysime.
Nissan Leopard
„Nissan Leopard“ mūsų šalyje yra žinomas tik patiems ištikimiausiems „Nissan“ markės gerbėjams. Tik Japonijos rinkai skirtas sedanas buvo gaminamas pakankamai ilgai – nuo 1980 iki 1999 metų.
Tai buvo vidutinės klasės sedanas, kuris buvo varomas priekiniais arba visais keturiais ratais. Pastaroji varančiųjų ratų komponuotė buvo siūloma tik ketvirtos kartos modelyje, kuri buvo gaminama vos trejus metus – nuo 1996 iki 1999 metų.
Trečioji modelio karta buvo pati populiariausia ir žinomiausia. Vien dėl to, jog Jungtinėse Valstijose šis modelis buvo parduodamas „Infinti J30“ vardu.
Nissan Figaro
Šis automobilis daugeliui automanų turėtų būti matytas. Karts nuo karto šį „Nissan“ modelį galima išvysti japoniškų automobilių entuziastų susitikimuose, tačiau tai nekeičia fakto, jog Europoje šis ratuotis yra pakankamai retas reiškinys. Kaip ir Ramūno Karbauskio sąžinė.
Kompaktiškas, retro stiliaus kabrioletas „Nissan“ gimtinėje buvo pakankamai populiarus. Pagal pirminį planą „Nissan“ planavo pagaminti maždaug 8000 modelio vienetų, tačiau dėl sparčiai augančios paklauso „Nissan“ į gatves išleido daugiau kaip 20 000 vienetų.
Nissan Pao
Dar vienas „Nissan“ mažylis – trijų durų hečbekas, kurio techninė dalis yra beveik identiška europietiškai „Nissan Micra“.
Pasak „Nissan“ kompanijos atstovų, šio automobilio dizainą įkvėpė „Citroen 2CV“, „Renault 4“, „Austin A40“ ir „Fiat 500“ – biudžetinių automobilių, kurie tapo daugelio Europos šalių tautos automobiliais.
„Nissan Pao“ dėl daugybės priežasčių netapo Japonijos tautos automobiliu. Daugiau apie šį keistuolį galite sužinoti „
Petrolicious“ reportaže.
Nissan Crew
Jeigu kada nors buvote išvykę į Japoniją, šį automobilį turėtumėte labai greitai atpažinti. „Nissan Crew“ yra vienas populiariausių automobilių, kurie yra naudojami taksi vairuotojų.
Tai nėra vienas iš tų ratuočių, kuris būtų įdomus dėl inžinerinių ar technologinių sprendimų. Tai tiesiog eilinis sedanas, kuris Japonijos vairuotojų buvo mėgstamas dėl paprastumo ir ištvermingumo.
Ar kada nors norėjote sužinoti kaip atrodė „Nissan X-Trail“ pusbrolis? Pažiūrėkite į žemiau esančias nuotraukas, kurios Jums leis susidaryti pirmąjį įspūdį.
Po pakankamai bjauria išvaizda slypėjo tikras visureigis. Nepaisant kompaktiškų keturių cilindrų motorų, „Rasheen“ buvo komplektuojamas su pilnaverte keturių varančiųjų ratų pavara, kuri nepadarytų gėdos net ir rimčiausiems visureigiams.
1997 metais „Nissan“ buvo pristačiusi „Rasheen“ prototipą, kurio variklio skyriuje slypėjo „SR20DE“ motoras.
Nissan Junior
Pikapai daugeliui asocijuojasi su Jungtinių Amerikos Valstijų vairuotojai – tai natūralu, nes pikapai anapus Atlanto mėgstami ir dievinami. „Nissan Junior“ galėtų būti puikus įrodymas, jog pikapai kadaise buvo populiarūs ir tolimoje Japonijoje.
„Nissan Junior“ buvo gaminamas pakankamai ilgai – nuo 1956 iki 1982 metų.
Jeigu jau prakalbome apie pikapus – pasigrožėkite štai šiuo unikumu. Japonijoje ir tam tikrose Afrikos šalyse jis buvo žinomas „Nissan NP200“ vardu. Jeigu jis būtų pasirodęs Europoje, jis būtų parduodamas „Dacia“ vardu, nes visi komponentai ir kėbulo detalės buvo pasiskolinti iš kolegų, kurie dirba „Dacia“ gamykloje.
Kompaktiški automobiliai Japonijoje yra beprotiškai populiarūs. Nesvarbu ar tai būtų vienatūris ar hečbekas ar štai toks kompaktiškas visureigis, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Mitsubishi“. Iš tiesų, tai yra „Mitsubishi Pajero Mini“ su „Nissan“ radiatoriaus grotelėmis ir priekiniais žibintais.
„Nissan Kix“ nėra vienintelis bendras projektas su „Mitsubishi“. „Mitsubishi eK“ ir „Nissan Otti“, taip pat yra šių dviejų kompanijų siautulingos vienos nakties vaisius.
Nissan Platina
Visi puikiai žinome, jog „Renault“ ištiesė pagalbos ranką, kuomet „Nissan“ stovėjo ant bankroto slenksčio. Prancūzų dėka „Nissan“ išlipo iš duobės ir tapo gamintojų, kurį matome dabar.
Natūralu, jog tam tikri Europoje parduodami „Renault“ modeliai buvo eksportuojami į kitas pasaulio šalis ir dėvėjo „Nissan“ markės logotipą. Vienas tokių modelių buvo „Nissan Platina“ arba „Renault Thalia“.
Autech Stelvio
„Autech“ kadaise buvo išskirtinė „Nissan“ automobilių tobulintoja. „Autech“ šiam automobilių gamintojui buvo kaip „AMG“ vokiečių „Mercedes Benz“ arba „Abarth“ italų „Fiat“.
Iš pradžių „Autech“ japoniškus automobilius tobulindavo tik pagal užsakymą ir juos pritaikydavo žmonėms su negalia. Tačiau buvo keletas atvejų, kai „Autech“ užsiimdavo ir automaniškais dalykais. Pavyzdžiui? Kompanijos specialistai paimdavo „Nissan Skyline“ sedanus ir į juos sumontuodavo „GT-R“ versijų komponentus.
Daugiau apie šį automobilį galite paskaityti
ČIA.