• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastarasis dešimtmetis šiai markei nebuvo labai geras. Kaip ir „Alfa Romeo“, taip ir „Lancia“ nežinojo kuo norėjo būti ir nesugebėjo tinkamai savęs pristatyti ne tik senojo žemyno, bet ir viso pasaulio gyventojams. Tad kai buvęs „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas Sergio Marchionne privalėjo pasirinkti iš „Alfa Romeo“ ir „Lancia“, jis pasirinko „Alfa Romeo“.
Nuostabia istorija ir inžineriniais pasiekimais pasižymintis gamintojas šiuo metu gamina tik vieną modelį, kuris yra siūlomas tik Italijos rinkoje. Tačiau taip bus ne visada. Jeigu „
Alfa Romeo“ ir „
Maserati“ modelių gamos plėtra pasiteisins, anksčiau ar vėliau „FCA“ koncernas skirs didžiules investicijas į „Lancia“ markės atgaivinimą. Tačiau iki tol, kiekvienas itališkų automobilių entuziastas stengiasi puoselėti ir saugoti mylimą „Lancia“ markės modelį.
„Lancia“ per daugelį metų sugebėjo pagaminti ne vieną įspūdingą modelį. Taip, jūs visi žinote „Stratos“ ir „Delta Integrale“, tačiau „
Lancia“ visame pasaulyje žinoma ir dėl daugelio kitų modelių. Šiandien apžvelgsime dešimt „Lancia“ markės automobilių, kurie reprezentuoja tikrąsias gamintojo vertybes - inovacijas, dizainą ir dinamiškumą.

1 ) Lancia Fulvia


Labai dailių formų, puikių proporcijų kupė kėbulą turintis automobilis. Nors priekyje sumontuotas V formos, keturių cilindrų benzininis motoras nebuvo pats galingiausias pasaulyje, tačiau tai nesutrukdė „
Lancia Fulvia“ kupė laimėti Pasaulio ralio čempionatą ir įveikti varžovus, kurie tose pačiose varžybose dalyvaudavo su „
Porsche 911“.

Pastarasis dešimtmetis šiai markei nebuvo labai geras. Kaip ir „Alfa Romeo“, taip ir „Lancia“ nežinojo kuo norėjo būti ir nesugebėjo tinkamai savęs pristatyti ne tik senojo žemyno, bet ir viso pasaulio gyventojams. Tad kai buvęs „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas Sergio Marchionne privalėjo pasirinkti iš „Alfa Romeo“ ir „Lancia“, jis pasirinko „Alfa Romeo“.
Nuostabia istorija ir inžineriniais pasiekimais pasižymintis gamintojas šiuo metu gamina tik vieną modelį, kuris yra siūlomas tik Italijos rinkoje. Tačiau taip bus ne visada. Jeigu „
Alfa Romeo“ ir „
Maserati“ modelių gamos plėtra pasiteisins, anksčiau ar vėliau „FCA“ koncernas skirs didžiules investicijas į „Lancia“ markės atgaivinimą. Tačiau iki tol, kiekvienas itališkų automobilių entuziastas stengiasi puoselėti ir saugoti mylimą „Lancia“ markės modelį.
„Lancia“ per daugelį metų sugebėjo pagaminti ne vieną įspūdingą modelį. Taip, jūs visi žinote „Stratos“ ir „Delta Integrale“, tačiau „
Lancia“ visame pasaulyje žinoma ir dėl daugelio kitų modelių. Šiandien apžvelgsime dešimt „Lancia“ markės automobilių, kurie reprezentuoja tikrąsias gamintojo vertybes - inovacijas, dizainą ir dinamiškumą.

1 ) Lancia Fulvia


Labai dailių formų, puikių proporcijų kupė kėbulą turintis automobilis. Nors priekyje sumontuotas V formos, keturių cilindrų benzininis motoras nebuvo pats galingiausias pasaulyje, tačiau tai nesutrukdė „
Lancia Fulvia“ kupė laimėti Pasaulio ralio čempionatą ir įveikti varžovus, kurie tose pačiose varžybose dalyvaudavo su „
Porsche 911“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lancia Fulvia


2 ) Lancia Fulvia Zagato


„Lancia“ ir „Zagato“ bendradarbiavimo vaisių netrūksta. Kiekvieną kartą, kai „Lancia“ dizaineriai pritrūkdavo idėjų, jie keliaudavo į „
Zagato“ būstinę ir gerdami skanią kavą pradėdavo kurti išskirtinės išvaizdos automobilius. „Fulvia Zagato“ yra vienas iš daugybės projektų, kuriuos būtų galima priskirti prie netikėtų atsitiktinumų.

REKLAMA

Lancia Fulvia Zagato


3 ) Lancia Delta


„Lancia Delta Integrale“ iškovojo milžinišką kiekį pergalių pasaulio ralio čempionate, tačiau „
Delta“ modelių gamoje buvo ne tik „Integrale“. Kuklesnės, pigesnės ir žemiškesnės versijos buvo ne ką prastesnės.
1980 metais „Europos metų automobilio“ titulą iškovojęs hečbekas turėjo kojų apšilimui skirtą versiją - „Delta HF“ su 1.6 litro turbobenzininiu agregatu, kuri gali tapti puikia alternatyva tiems kas vis dar svajoja apie „Delta Integrale“.

REKLAMA
REKLAMA

Lancia Delta


4 ) Lancia Aurelia


Šeštojo dešimtmečio automobilių industrijos mados - 6 cilindrų variklis, gale sumontuota pavarų dėže, galiniai varantieji ratai, idealus svorio paskirstymas tarp ašių ir didžiulis dėmesys valdymo savybėms. Nenuostabu, jog 1950 - 1960 metų laikotarpyje dominavo „
Ferrari“  markės bolidai. Vis dėlto, karts nuo karto blykstelėdavo ir „Lancia“. Štai – 1952 metais „Lancia“ su šia „Aurelia“ laimėjo „Mille Miglia“ varžybas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lancia Aurelia


5 ) Lancia Thema 8.32


Pigiausias „Ferrari“ sedanas ne su „Ferrari“ logotipu. Daugeliui šis modelis asocijuojasi su „Fiat Croma“, „Saab 9000“ ir „Alfa Romeo 164“, tačiau tik „Lancia“ inžinieriams šovė mintis į „
Thema“ sedaną sumontuoti „Ferrari 308“ motorą ir įdiegti galinį spoilerį, kuris vieno mygtuko paspaudimu pasislėpdavo. Apie tokio pobūdžio priedus Vokietijos automobilių gamintojai galėjo tik pasvajoti.

REKLAMA

Lancia Thema 8.32


6 ) Lancia 037


Kad ir kaip dievintumėte „Audi Quattro“ ir sakytumėte, jog šis automobilis buvo B ralio grupės karalius. Vokiško bolido vairuotojai visuomet bijodavo „Lancia 037“. Senesnės kartos, galiniais ratais varomas „
037“ niekuo nenusileido modernesniam ir , teoriškai, greitesniam „Audi Quattro“.

REKLAMA

Lancia 037


7 ) Lancia LC2


„Lancia“ lenktyniavo ne tik pasaulio ralio čempionate. Italijos automobilių gamintojas taip pat dalyvavo žiedinėse lenktynėse su „Group C“ kategoriją atitinkančiu bolidu. Milžinišką potencialą turėjęs bolidas negalėjo pasigirti gausiu pergaliu skaičiumi. „
LC2“ kelyje link pergalių netrūko nei gedimų, nei milžiniškų kuro sąnaudų, nei nesutarimų tarp komandos narių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lancia LC2


8 ) Lancia Beta


Šį automobilį būtų galima girti ir tuo pačiu peikti. „Beta“ buvo gaminamas su sedano, kupė, kabrioleto ir net universalo kėbulo tipais. Kad ir kaip sunkiai prie šio automobilio dirbo inžinieriai ir dizaineriai, tačiau paskutinį tašką padėjo „Lancia“ vadovai.
„Lancia Beta“ turėjo didžiulių, labai didžiulių problemų su rūdimis. Būtent šis modelis sugadino „Lancia“  markės reputaciją Vakarų Europoje. D.Britanijoje dėl milžiniškais tempais rūdijančių „Beta“ modelių „Lancia“ buvo priversta pasitraukti iš D.Britanijos rinkos.

REKLAMA

Lancia Beta


9 ) Lancia Flaminia


Kad ir kaip jums būtų sunku patikėti, tačiau „Lancia“ iš pradžių buvo žinomas kaip prabangių automobilių gamintoja. Tik vėliau, kai „Lancia“ pateko į „Fiat Group“ koncerno rankas, gamintojo akys pakrypo link auto-sporto.

REKLAMA

Lancia Flaminia


10 ) Lancia D50


Kaip manote, kodėl kiekvienam italui į kraują yra įaugusios Formulės 1 varžybos? Atsakymas į šį klausimą yra paprastas. Visi, visi Italijos automobilių gamintojai dalyvavo Formulės 1 varžybose. Tame tarpe ir „Lancia“, kuri šeštame dešimtmetyje Formulės 1 čempionate dalyvavo su „D50“.

Lancia D50

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų