2 ) Lancia Fulvia Zagato
„Lancia“ ir „Zagato“ bendradarbiavimo vaisių netrūksta. Kiekvieną kartą, kai „Lancia“ dizaineriai pritrūkdavo idėjų, jie keliaudavo į „
Zagato“ būstinę ir gerdami skanią kavą pradėdavo kurti išskirtinės išvaizdos automobilius. „Fulvia Zagato“ yra vienas iš daugybės projektų, kuriuos būtų galima priskirti prie netikėtų atsitiktinumų.
3 ) Lancia Delta
„Lancia Delta Integrale“ iškovojo milžinišką kiekį pergalių pasaulio ralio čempionate, tačiau „
Delta“ modelių gamoje buvo ne tik „Integrale“. Kuklesnės, pigesnės ir žemiškesnės versijos buvo ne ką prastesnės.
1980 metais „Europos metų automobilio“ titulą iškovojęs hečbekas turėjo kojų apšilimui skirtą versiją - „Delta HF“ su 1.6 litro turbobenzininiu agregatu, kuri gali tapti puikia alternatyva tiems kas vis dar svajoja apie „Delta Integrale“.
4 ) Lancia Aurelia
Šeštojo dešimtmečio automobilių industrijos mados - 6 cilindrų variklis, gale sumontuota pavarų dėže, galiniai varantieji ratai, idealus svorio paskirstymas tarp ašių ir didžiulis dėmesys valdymo savybėms. Nenuostabu, jog 1950 - 1960 metų laikotarpyje dominavo „
Ferrari“ markės bolidai. Vis dėlto, karts nuo karto blykstelėdavo ir „Lancia“. Štai – 1952 metais „Lancia“ su šia „Aurelia“ laimėjo „Mille Miglia“ varžybas.
5 ) Lancia Thema 8.32
Pigiausias „Ferrari“ sedanas ne su „Ferrari“ logotipu. Daugeliui šis modelis asocijuojasi su „Fiat Croma“, „Saab 9000“ ir „Alfa Romeo 164“, tačiau tik „Lancia“ inžinieriams šovė mintis į „
Thema“ sedaną sumontuoti „Ferrari 308“ motorą ir įdiegti galinį spoilerį, kuris vieno mygtuko paspaudimu pasislėpdavo. Apie tokio pobūdžio priedus Vokietijos automobilių gamintojai galėjo tik pasvajoti.
6 ) Lancia 037
Kad ir kaip dievintumėte „Audi Quattro“ ir sakytumėte, jog šis automobilis buvo B ralio grupės karalius. Vokiško bolido vairuotojai visuomet bijodavo „Lancia 037“. Senesnės kartos, galiniais ratais varomas „
037“ niekuo nenusileido modernesniam ir , teoriškai, greitesniam „Audi Quattro“.
7 ) Lancia LC2
„Lancia“ lenktyniavo ne tik pasaulio ralio čempionate. Italijos automobilių gamintojas taip pat dalyvavo žiedinėse lenktynėse su „Group C“ kategoriją atitinkančiu bolidu. Milžinišką potencialą turėjęs bolidas negalėjo pasigirti gausiu pergaliu skaičiumi. „
LC2“ kelyje link pergalių netrūko nei gedimų, nei milžiniškų kuro sąnaudų, nei nesutarimų tarp komandos narių.
8 ) Lancia Beta
Šį automobilį būtų galima girti ir tuo pačiu peikti. „Beta“ buvo gaminamas su sedano, kupė, kabrioleto ir net universalo kėbulo tipais. Kad ir kaip sunkiai prie šio automobilio dirbo inžinieriai ir dizaineriai, tačiau paskutinį tašką padėjo „Lancia“ vadovai.
„Lancia Beta“ turėjo didžiulių, labai didžiulių problemų su rūdimis. Būtent šis modelis sugadino „Lancia“ markės reputaciją Vakarų Europoje. D.Britanijoje dėl milžiniškais tempais rūdijančių „Beta“ modelių „Lancia“ buvo priversta pasitraukti iš D.Britanijos rinkos.
9 ) Lancia Flaminia
Kad ir kaip jums būtų sunku patikėti, tačiau „Lancia“ iš pradžių buvo žinomas kaip prabangių automobilių gamintoja. Tik vėliau, kai „Lancia“ pateko į „Fiat Group“ koncerno rankas, gamintojo akys pakrypo link auto-sporto.
10 ) Lancia D50
Kaip manote, kodėl kiekvienam italui į kraują yra įaugusios Formulės 1 varžybos? Atsakymas į šį klausimą yra paprastas. Visi, visi Italijos automobilių gamintojai dalyvavo Formulės 1 varžybose. Tame tarpe ir „Lancia“, kuri šeštame dešimtmetyje Formulės 1 čempionate dalyvavo su „D50“.