Būtent šiam žmogui vis „Citroen“ gerbėjai turėtų dėkoti už pasakiškus išradimus, inovacijos ir išskirtinumą. Andre Citroen pagalba šis automobilių gamintojas per dešimt metų tapo ketvirtu pagal dydi gamintoju pasaulyje. Vis dėlto, turėdamas neribotus išteklius, Andre Citroen pradėjo lošti, įklimpti į skolas, o tai privedė iki priverstinio atsistatydinimo.
2) Charles Morgan
„Morgan“ markės vairą daugelį metų laikė Morgan šeimos nariai. Nuo pat „Morgan Cars“ įkūrimo pradžios, 1909 metais, automobilių kūrimo amatu užsiėmusi šeimyna neperseniausiai buvo išspirta. Daugelį metų „Morgan Cars“ vadovavęs Charlesas Morganas neseniai buvo išprašytas ir priverstas atsisakyti šeimos verslo.
3) David Buick
Seniausias amerikietiškų automobilių gamintojas buvo įkurtas ne Jungtinių Valstijų, bet Škotijos gyventojo - Davido Buick'o. Perpratęs automobilių kūrimo subtilybes, Davidas kartu su Billy Durantu pradėjo verslą, kuris abiems automanas sukrovė milžiniškus turtus. Vis dėlto, Davidui Buick'ui buvo parodytos durys po to, kai jo kolega nusprendė įkurti savo automobilių kompaniją ir po savo sparnu priglausti Davido Buick'o markė. Taip, Billy Durantas buvo „General Motors“ įkūrėjas.
4) Henry Ford
Kad ir kaip stipriai „Ford“ sugebėjo pakeisti automobilių industriją, tačiau šios kompanijos įkūrėjas, Henris Fordas, kontrolę prarado per antrąjį pasaulinį karą. Kol daugelis gamintojų skaičiavo milžiniškus pelnus, „Ford“ patyrė milijonus dolerių nuostolių. Natūralu, jog valdybos nariai paprašė Henrio Fordo atsisakyti savo sosto ir jį užleisti savo anūkams.
5) Kiichiro Toyoda
Žmogus, sukėlęs Japonijos industrijos revoliuciją, tačiau net ir toks žmogus kaip Sakichi Toyoda retkarčiais priimdavo kartais nesuprantamus sprendimus, kurie privesdavo iki milžiniškų nuostolių. Pasibaigus antrajam pasauliniam karui, Sakichi Toyoda turėjo sugalvoti naujų būdų kaip padidinti automobilių gamybą ir pardavimus, kurie antrojo pasaulinio karo metu sumažėjo trigubai.
6) Louis Renault
Ambicingas, turtingas ir idėjų nestokojantis Louisas su savo broliais sugebėjo iš mažytės pašiūrės į pilnavertį automobilių gamintoją išaugti vos per keletą metų. Prasidėjus antrajam pasauliniam karui, nacių okupuotoje Prancūzijoje buvo areštuojamas įvairių kompanijų turtas. Nors Louis Renault bendradarbiavo su naciais ir gamino karinę techniką, tačiau tai prancūzo neišgelbėjo nuo ankstyvos mirties. Antrojo pasaulinio karo pabaigoje jis buvo areštuotas, kol galiausiai 1944 metais kalėjime jis mirė.
7) Trevor Wilkinson
Žmogus padėjęs sukurti sportiškų „TVR“ automobilių įvaizdį. Beprotiški, išvaizdūs, pavojingi ir galingi - būtent tokie buvo „TVR“. Nepaisant didžiulės sėkmės, Trevoras dėl didžiulio spaudimo iš „British Leyland“ privalėjo palikti savo postą.
8) Walter Owen Bentley
Šis žmogus savo šalyje buvo giriamas už kruopštumą, didžiulį dėmesį detalėms ir fantastiškais sugebėjimais sukurti automobilį turint labai ribotą biudžetą. Deja, didžiulės skolos privertė „Bentley“ įkūrėją parduoti savo verslą aršiausiam konkurentui - „Rolls-Royce“.
9) August Horch
Inžinierius, genijus ir automobilių entuziastas. Ženkliai prisidėjęs prie pirmojo „Mercedes Benz“ automobilio sukūrimo, Horchas 1904 metais nusprendė įkurti savo kompaniją ir automobiliu kurti savomis jėgomis. Nors automobilių kompanija iš pradžių buvo pavadinta „Horch Automobile Works“, tačiau vėliau jis buvo pakeistas į ... „Audi“.
10) William Morris
Savo laiku Williamas Morrisas buvo puikus verslininkas. Šis žmogus įkūrė „Morris Motors“, kartu su „Austin“ vadovais įkūrė „British Motor Corporation“, kuri vėliau evoliucionavo į „British Leyland“ - koncerną, kuris sužlugdė visą D.Britanijos industriją. Šešto dešimtmečio pradžioje Williamas Morrisas turėjo atsistatydinti ir užleisti vietą D.Britanijos vyriausybės statytinam.