Pirmas finišas – su šypsena
Pasak M. Paulavičiaus, šios dienos greičio ruožas buvo klastingas ir techniškai sudėtingas.
„Diena buvo sunki, bet man tikrai labai patiko. Buvo ir greitų, ir lėtų, ir smėlingų, ir akmenuotų atkarpų. Kai kurios trasos priminė „trial“ stilių, kurias ne visi mėgsta, bet man tokios itin patinka,“ – sakė motociklininkas.
Nors keliai buvo klaidūs, o navigacija kartais pakišdavo koją, M. Paulavičius išvengė kritimų ir sėkmingai pasiekė finišą.
Nors keliai buvo klaidūs, o navigacija kartais pakišdavo koją, M. Paulavičius išvengė kritimų ir sėkmingai pasiekė finišą.
„Pasižiūrėjau, kaip kiti voliojasi, bet pats nekritau nė karto. Jei kas duotų dar pavažiuoti, tikrai įsukčiau dar vieną ratą. Toks jausmas, kad ruožas baigėsi per greitai,“ – dalijosi sportininkas.
M. Paulavičius taip pat atskleidė, kad šiai dienai pasirinko ne visai tinkamą galinę padangą.
„Teko labai stipriai paslidinėti, o tai pareikalavo daugiau energijos. Rytojui būtinai keisiu padangą,“ – sakė jis, pridurdamas, kad KTM motociklas visą dieną veikė puikiai.
Laukia 48 valandų „Chrono“ iššūkis
Antrąją Dakaro ralio dieną dalyviai susidurs su dviejų dienų trukmės 48 valandų „Chrono“ greičio ruožu. Bendra distancija sieks daugiau nei 900 km. Po pirmosios maratono dalies sportininkai nakvos bivake be komandos technikų pagalbos ir kitą dieną lenktynes tęs ten, kur jas baigė išvakarėse.
M. Paulavičius išlieka pozityvus ir pasiruošęs naujiems iššūkiams: „Tikiuosi, kad rytoj bus sunku, nes šiandien tikrai važiavau su šypsena. Renkame patirtį ir judame pirmyn.“
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!