Pernai jis iškovojo geriausią rezultatą Baltijos šalių istorijoje, kai užėmė aštuntąją vietą. Šiemet jis svajoja apie penketuką, bet kartu pripažįsta, kad praktikoje tą pasiekti sunku.
„Kylu į jau 13-ąjį savo Dakarą. Žinau koks nelengvas darbas mūsų laukia bei koks tautos lūkestis. Esu ramus ir susikaupęs. Jau keletą metų man aišku, ko mes ten vykstame ir ką turime padaryti. Laukia įdomesnė iškyla, bet esu ramiai ir kovingai nusiteikęs“, – prieš skrydį akcentavo B. Vanagas.
O koks buvo pasiruošimas?
„Nežinau, ar galima apskritai Dakarui gerai pasiruošti. Nes nesvarbu, kiek padarei, Dakarui visada galima pasiruošti ir geriau. Žinome, ką turėjome padaryti, nemažai ir padarėme. Buvo klausimų, labiau susijusių su šturmanu. Bet Dakaras yra apie tai, kaip ne tik jam pasiruoši, bet kaip reaguoji į iškilusius sunkumus, kurių vis būna“, – pridūrė lenktynininkas.
Naujas šturmanas
Iki Dakaro ralio starto likus kelioms dienomis, B. Vanagas koncentruojasi į darbus, kuriuos teks atlikti prieš bolidui stojant prie starto linijos.
„Komanda Saudo Arabiją pasiekė saugiai, atsiėmė visą iš Barselonos laivu atvykusią techniką ir jau yra pakeliui į Bišos miestą, kuriame penktadienį mūsų lauks startas“, – komentuoja rekordinį Baltijos šalių rezultatą praėjusiame Dakare pasiekęs lenktynininkas.
B. Vanagas tik neseniai pristatė naują šturmaną Szymoną Gospodarczyką, kuris pakeis dėl traumos šįkart Dakarą praleisiantį estą Kuldarą Sikką. Su naujuoju šturmanu B. Vanagas apsiprasti laiko praktiškai neturės. Laukia tik kelių dienų testiniai važiavimai prieš startą.
„Žinoma, nuvykus prieš akis laukia dar nemažai darbų, techninės bei administracinės patikros, nemažai pasiruošimo niuansų, tačiau visų svarbiausias darbas – rasti užtikrintą bendrą kalbą su naujuoju navigatoriumi Szymonu Gospodarczyku.
Jis aukšto kalibro šturmanas, jie su Kuldaru bendravo nemažai ir padės vienas kitam. Viską pasidarysime dabar. Stambule apsitarsime ir testuose S. Arabijoje“, – sakė B. Vanagas.
Lūkesčiai Dakare
Kalbėdamas apie lūkesčius būsimam Dakarui, B. Vanagas sakė, kad šiemet konkurencija kaip niekada didelė.
„Po praėjusių metų finišo lengva būtų pasakyti, kad keliaujame siekti panašių ar dar geresnių rezultatų, tačiau Dakaro ralis yra negailestingas.
Tikiu, kad jau pirmieji etapai greit atvėsins nemažą dalį pirmojo dešimtuko besivaikančių nuotykių ieškotojų. Nebus lengva, bet turi turėti misiją ir tikslą. Važiuojame geresnio rezultato, bet visko gali nutikti. Pamatysime.
Nepamenu tokio konkurencingo Dakaro, koks bus šiemet. Mes matome, kad daugėja profesionalų. Šiemet 20-25 ekipažai gali pretenduoti į dešimtuką. Mūsų tikslas penketukas, bet nežinau, ar šiemet pasieksime, tačiau tikslą turime. Dakare daug teorijos, šansų yra, bet praktikoje būna viskas kitaip“, – sakė B. Vanagas.
Sausio 3 d. startuosiantis Dakaro ralis finišuos sausio 17 d. Šiemet sportininkai turės įveikti 5 117 įskaitinių kilometrų, o lenktynes vainikuos greičio ruožai vienoje iš didžiausių smėlio dykumų pasaulyje – tuščiajame ketvirtyje.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!