• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaro ralis ir taip garsėja kaip vienas sunkiausių išbandymų pasaulyje, tačiau iš Nyderlandų kilę Florisas de Raadtas ir Davidas Kannas nusprendė, kad dalyvavimas „Dakar Classic“ įskaitoje turėtų būti tikras nuotykis. Jie į Saudo Arabiją išvyko su 1968 metų „Citroën 2CV“.

Dakaro ralis ir taip garsėja kaip vienas sunkiausių išbandymų pasaulyje, tačiau iš Nyderlandų kilę Florisas de Raadtas ir Davidas Kannas nusprendė, kad dalyvavimas „Dakar Classic“ įskaitoje turėtų būti tikras nuotykis. Jie į Saudo Arabiją išvyko su 1968 metų „Citroën 2CV“.

REKLAMA

Florisas de Raadtutas pasakoja, kad šis automobilis jam puikiai pažįstamas – dar jaunystėje jis savo bičiulius stebino kaip greitai ir smagiai vingiuotais keliais lėkė jam priklausantis bjaurusis ančiukas. 

„Šis automobilis yra siauras, todėl posūkiuose juo lengva manevruoti ir jis tiksliai reaguoja į vairuotojo veiksmus,“ – prisimena 57-erių vairuotojas, kuris Dakaro ralio pabaigos dieną minės savo 58-ąjį gimtadienį.

Pasak de Raadto, šis „Citroën“ yra seniausias automobilis šių metų Dakare, tačiau iki šiol jis patikimai tarnauja ir įveikia visus iššūkius.

REKLAMA
REKLAMA

Ilgas kelias iki starto linijos

Pasak Davido Kanno, vien tai, kad automobilis pasiekė Dakaro startą, yra tikras stebuklas. „Kelionė į Barseloną, iš kur automobiliai buvo išgabenti į Saudo Arabiją, buvo tikras nuotykis.

REKLAMA

Automobilis dar nebuvo pilnai paruoštas. Kai jį atsiėmėme Džedoje, jis turėjo problemų su kuro siurbliu. Važiuojant į pirmąjį bivaką Bišoje, per 500 kilometrų jis užgeso septynis ar aštuonis kartus,“ – pasakoja Kannas.

„Mes kelyje atlikome tam tikrus remonto darbus, kurie, galiausiai, visiškai pakeitė situaciją.

Atrodė, lyg automobilis suprato, kad šįkart jo laukia rimtas išbandymas. Dabar jis veikia puikiai – net geriau, nei tikėjomės,“ – džiaugiasi Kannas.

REKLAMA
REKLAMA

Nustebina varžovus

Nors bjaurusis ančiukas nėra greičiausias Dakaro automobilis, ji sugeba nustebinti net patyrusius varžovus.

„Mums labai patinka važiuoti maksimaliu greičiu. Nors mūsų tempas nėra didelis, jo pakanka aplenkti daugybę automobilių. Kartais matome, kaip varžovai iš nuostabos net išsižioja – jie negali patikėti, kad mes juos lenkiame,“ – su šypsena pasakoja de Raadtas.

Tačiau ne visur automobilis jaučiasi užtikrintai. „Minkštame smėlyje ar kopose mums sudėtinga, bet visur kitur – mes jaučiamės kaip namuose,“ – priduria vairuotojas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Techninės problemos

Nepaisant entuziazmo, mažasis „Citroën“ nėra nesulaužomas.

„Pakaba buvo visiškai sugadinta. Turime labai ribotą atsarginių dalių kiekį, todėl kiekvienas gedimas kelia įtampą,“ – sako Kannas.

Vis dėlto Dakaro dvasia gyva – net varžovai pasirengę padėti. „Daugybė žmonių mus palaiko. Net Nasseras Al-Attiyahas padėjo, kai prireikė svarbaus įrankio,“ – dalijasi Kannas.

Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaras 2025 polapyje. Taip pat nepraleiskite kasdien rodomų laidų apie Dakaro ralį – Dakaras 2025“ (20 val. per TV6 arba portale TV3.lt) ir „Dakarorama“ (23 val. per TV6 arba portale TV3.lt). 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų