Ambicijas automobilių rinkoje demonstruojanti „Xiaomi“ yra įsitikinusi, kad turi reikalingų įgūdžių pranokti šimtmetį gyvuojančius gamintojus ir „SU7 Ultra“ turėtų būti modelis, su kuriuo kinams turėtų pavykti tai padaryti.
Ambicingiausias „Xiaomi“ projektas savyje slepia 1 527 arklio galias generuojančią elektrinę pavarą. Pastaroji „SU7 Ultra“ automobiliui sugeba suteikti sparnus. Gamintojas deklaruoja, kad elektromobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 1,98 sekundės, o maksimalaus greičio padala yra ties 333 km/val. riba.
Tokį įspūdingą pagreitį automobiliui suteikia trijų elektros variklių konfigūracija. Du elektros varikliai, sumontuoti ant galinės ašies, generuoja po 570 arklio galių. Tuo tarpu priekinėje dalyje esantis elektros variklis išvysto 387 arklio galių.
„Xiaomi“ tvirtina, kad tokią galią siūlantis automobilis sulaukė papildomų patobulinimų. Pavyzdžiui, automobilis gavo pažangius „Bilstein EVO T1“ amortizatorius, „AP Racing“ stabdžių sistemą.
Įprastai, Kinijoje sukurti elektromobiliai ir šios šalies gamintojų deklaruojami duomenys visuomet kelia įtarimą, tačiau „Xiaomi SU7 Ultra“ galimybių ribos jau buvo išbandytos Vokietijoje esančioje Nürburgringo lenktynių trasoje.
Lenktynių trasoje išbandytas prototipas sugebėjo užfiksuoti įspūdingą Nürburgringo įveikimo laiką – 6 min. ir 46,874 sek.
Palyginimui, panašų trasos įveikimo laiką užfiksavo „Porsche 911 GT2 RS MR“, „Pagani Zonda R“ ir „Ferrari 599XX“.
Didžiausias šio modelio privalumas – kaina. Gimtojoje šalyje „SU7 Ultra“ kainuos nuo 814 900 juanių, o tai – maždaug 105 000 eurų.