Vizažo ekspertė, makiažo paskaitų lektorė ir savo grožio studiją turinti Lina Basovienė išskirtinai tv3.lt skaitytojams pristato naujausias šaltojo sezono tendencijas, supažindina su priemonėmis, kurias rudenį ir žiemą turėti būtina bei išskiria dažniausias lietuvaičių klaidas.
Rudens ir žiemos makiažo tendencijos
„Besikeičiant orams – keičiasi ir makiažo tendencijos, spalvos ir priemonės, skirtos šaltajam sezonui. Pirmoje vietoje dominuoja sveika, skaisti ir graži oda. Natūralumas vis dar niekur neišnyko: viršūnėje išlieka vešlūs antakiai, išpuoselėta oda“, - dėsto makiažo specialistė.
Tiesa, tik natūralumo nepakaks, pasak vizažistės, atsirado svarbių akcentų.
„Prie natūralaus įvaizdžio prisideda sodrių spalvų lūpų dažai. Šaltojo sezono must have – matiniai lūpų blizgiai ir burgundinė spalva. „Ant bangos“ išlieka akių pravedimas „strėlytės“ ir šviesą atspindinti pudra (angl. highlighter), kuri suteiks skaistumo. Šešėlių spalvose karaliaus, kaip bebūtų keista, bronzinė, auksinė spalvos ir blizgalai“, - pasakoja L. Basovienė.
Anot ekspertės, norint sukurti tinkamą dieninį makiažą – tereikia žinoti kelias elementarias taisykles.
„Dieną daugiausiai dėmesio reiktų skirti antakiams, skaistalams ir lūpoms. Nepersistengti su spalvomis. Storiems, natūraliems antakiams – „taip“, ploniems, lenktiems antakiams – „ne“. Tinkamam antakių įvaizdžiui sukurti kuo puikiausiai pakaks antakių šešėlių“, - sako makiažo meistrė.
Šiltojo ir šaltojo sezono makiažo skirtumai
„Dažniausia klaida, pasitaikanti šaltąjį sezoną, tai vis dar „neišlipimas“ iš ryškaus veido kontūravimo, kurio net jo pradininkė Kim Kardashian nebenaudoja. Siūlau šią tendenciją išleisti nusipelnytų atostogų – makiažo mados grįžta, grįš ir kontūravimas“, - tikina profesionalė.
Makiažo ekspertė išskiria tai, ką vasarą mylėjome, bet rudenį bei žiemą turime atsisakyti.
„Atsisakome vasarinių priemonių krepšelio, įdegusio veido, tamsaus kontūravimo, nusiimame priaugintas blakstienas ir pamirštame lengvus perregimus lūpų blizgius, kurie taip gražiai tinka vasarą, bet ne šaltąjį sezoną“, - pasakoja L. Basovienė ir netrukus priduria, ką ateinantį sezoną būtina žinoti kiekvienai moteriai.
„Šį sezoną kiekvienai moteriai rekomenduočiau mylėti savo odą ir nepamiršti vasarines priemones pakeisti į nuo šalčio ir sausojo šildymo odą apsaugančias priemones. Taip pat apsirūpinti lūpų vazelinais, drėkikliais. Svarbu sveika oda, nes tik tada dekoratyvinė kosmetika „guls“ gražiai“, - įsitikinusi vizažistė.
Specialistė pasakoja, kad vasarą oda nuvargsta nuo saulės ir vandens, todėl ją lepinti puikiai tiks šis sezonas. Rudenį bei žiemą kuo puikiausiai tinka odos valymo ir gaivinimo procedūros, tinka kosmetika turinti rūgšties, kuri valo ir skaistina odą.
Makiažo meistrė atskleidė ir tai, kas patiks „sunkesnę“ kosmetiką dievinančioms moterims.
„Šį sezoną, priešingai nei vasarą, odą galima dengti kiek labiau maskuojančiu kremu. Vasarą mėgstame visai nesidažyti, nes drabužiai atviresni, šilta... Žiemą galima dažytis kasdien, nes mūsų apranga daug sunkesnė: šalikai, kepurės, todėl reikia „aprengti“ ir veidą, kad vyrautų harmonija“, - pasakoja moteris.
Lietuvaičių tendencijos
Ne vienerius metus grožio industrijoje besisukanti L. Basovienė kasdien sulaukia klausimų makiažo tema, todėl jau turi susidariusi nuomonę apie lietuvaičių stilių.
„Aš labai norėčiau pagirti lietuvaites. Nesvarbu, koks jų amžius, matau daug gražiai atrodančių moterų, kurios seka naujausias pasaulines tendencijas. Jos domisi visomis naujienomis, nori mokėti ir žinoti, kaip dažytis ir kaip atrodyti nepriekaištingai. Lietuvės labiau renkasi europinį dažymosi stilių, o slavų tampa vis tolimesnis. Valio! Mes tikrai gražios. Grožio industrija Lietuvoje tikrai klesti“, - džiaugiasi specialistė.
Pasak vizažistės, mūsų tautietės ne tik noriai domisi makiažu, bet ir nuoširdžiai nori išmokti visas jo subtilybes.
„Moterys dažniausiai kreipiasi dėl to, kad nemoka tinkamai dažytis. Dar svarbus dalykas tas, kad kosmetikos parduotuvės turi didžiulį asortimentą, į rinką atkeliauja vis nauji mums, bet pasaulyje gerai žinomi dekoratyvinės kosmetikos prekiniai ženklai. Moterys pasiklysta tarp priemonių gausos, nusiperka ir nežino, ką daryti su nauja priemone ir kam ji skirta, todėl neretai padeda ją į lentyną ir „konservuoja“ namuose“, - apibendrina ji.