„Hyundai“ pasirinko drąsų kelią. Bendrovė gimtojoje Pietų Korėjoje apklausė tūkstančius jaunų šeimų, įsiklausė į jų poreikius, išanalizavo gyvenimo būdą ir remdamasi šia informacija sukūrė naujos kartos „Santa Fe“ – šeimos automobilį, skirtą džiaugtis nuotykiais bet kokiose gyvenimo situacijose.
Reaguodama į naują tendenciją, rodančią, kad vis daugiau šeimų renkasi laisvalaikį gamtoje, „Hyundai“ kūrė „Santa Fe“ pagal „Open for More“ koncepciją. Ji leido sukurti ilgesnį ir platesnį automobilį, kuris užtikrina komfortiškas ir patogias keliones, nepriklausomai nuo to, kurioje pasaulio vietoje jos vyksta.
Sukurtas šeimos nuotykiams
Jau penktosios kartos „Hyundai Santa Fe“ modelis išsiskiria savybėmis, kurios ne tik atitinka, bet ir pranoksta šios klasės segmento lūkesčius.
Vienas iš ypatingų akcentų – vairuotojo ir keleivio sėdynių funkcija, leidžianti atsilošti itin patogioje padėtyje, užtikrinant maksimalų komfortą kelionės metu.
Šešiavietėje versijoje antroji sėdynių eilė yra sudaryta iš dviejų atskirų krėslų, kurie valdomi elektra ir turi individualius porankius. Toks sprendimas leidžia kiekvienam keleiviui mėgautis individualiai pritaikytu komfortu net ir ilgesnių kelionių metu.
Technologinė pažanga
„Hyundai Santa Fe“ nepriklauso aukštesnės klasės automobilių segmentui, tačiau jame siūloma komforto ir technologijų įranga niekuo nenusileidžia prabangesniems modeliams.
Priklausomai nuo pasirinkto įrangos lygio, automobilyje gali būti įrengtos šildomos ir ventiliuojamos sėdynės, galingi „USB“ įkrovimo lizdai (iki 27 kW), daiktus sterilizuojanti daiktadėžė, belaidžio įkrovimo stotelė dviem telefonams ir daugybė kitų patogumų.
Keleivių komfortą užtikrina ne tik pažangios technologijos, bet ir tvarūs sprendimai. Pavyzdžiui, „Santa Fe“ salone minkšti paviršiai pagaminti iš ekologiškų medžiagų, o sėdynių apmušalams naudojama oda atitinka aukščiausius sveikatos saugos standartus. Ji yra priskiriama Europos „Class 1“ kategorijai, todėl nėra kenksminga net mažiems vaikams iki trejų metų.
Efektyvumą užtikrinanti hibridinė pavara
Lietuvoje ir kitose Europos Sąjungos šalyse naujos kartos „Hyundai Santa Fe“ bus siūlomas su dviem hibridinių jėgainių tipais.
Abiejose hibridinėse versijose naudojamas tas pats 1,6 litro benzininis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 160 arba 180 arklio galių, sukantis priekinius automobilio ratus.
Galiniai „Santa Fe“ ratai yra varomi elektros variklio. Silpnesnėje hibridinėje versijoje, kurios bendra galia siekia 215 arklio galių, įrengtas 44,2 kW galios elektros variklis ir 1,49 kWh talpos baterija. Ši baterija veikia kaip benzininio variklio pagalbininkė, palengvinanti jo darbą kasdienėse situacijose.
Galingesnėje, 253 arklio galias pasiekiančioje versijoje, įrengtas 66,9 kW galios elektros variklis ir 13,8 kWh talpos baterija. Dėl šios baterijos „Santa Fe“ gali nuvažiuoti vien elektra vidutiniškai 50–60 kilometrų.
Išsikrovusią bateriją vairuotojai gali įkrauti tiek namų elektros tinklu, tiek bet kurioje viešoje įkrovimo stotelėje.
Konkurse dalyvaujančio „Hyundai Santa Fe“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: SUV
- Degalų rūšis: Benzinas/Iš tinklo įkraunamas hibridas
- Varantieji ratai: Visi keturi
- Variklio galia (ag): 253
- Sukimo momentas (Nm): 367
- Svoris (kg): 2 165
- Bagažinės tūris (l): 621
- 0-100 km/val. (s): 9,3
- CO2 emisija: 38
- Pradinė „Hyundai Santa Fe“ kaina (eur): 53 990
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 67 280
Atiduokite savo balsą „Tautos automobilio rinkimuose“
Lietuvos vairuotojai nuo pat 1998-ųjų metų turi teisę išreikšti savo nuomonę ir atiduoti savo balsą „Tautos automobilio“ rinkimuose.
„Tautos automobilio“ rinkimuose dalyvauja visi šiemet konkursui pateikti automobiliai, tad kiekvienas Lietuvos vairuotojas gali savo balsu pademonstruoti savo simpatiją konkretiems modeliams, įskaitant ir „Hyundai Santa Fe“.
Balsuoti už norimą automobilį galite „Tautos automobilio“ polapyje.