žiniasklaidos rinka
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „žiniasklaidos rinka“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „žiniasklaidos rinka“.
Ruperto Murdocho „News Corporation“ išsivadavo iš nuosmukio
Ruperto Murdocho žiniasklaidos konglomeratas „News Corporation“ pranešė apie šių metų antrojo ketvirčio grynąsias pajamas, kurios siekė 875 mln. JAV dolerių. Praėjusių metų tą patį periodą kompanija patyrė 203 mln. JAV dolerių nuostolį.
„News Corporation“ padėjo televizijos stoties Bulgarijoje pardavimas, teisinis susitarimas su „BskyB“ ir tam tikros mokesčių lengvatos, praneša BBC.co.uk.
Metinis kompanijos pelnas sudaro 2,5 mlrd. JAV dolerių.
Populiariausių interneto naujienų penketukas liepą
Vasara jau persirito į antrąją pusę, tai atsispindi ir NewsPoint atrinktose populiariausiose liepos mėnesio interneto temose. Pirmoje vietoje vasariška tema – įvairūs Lietuvos ir pasaulio festivaliai. Apie juos nepatingėta parašyti net 2779 pranešimus. Įkelta daug foto, video reportažų.
Naujienų pasirodė kiekvieną dieną, todėl dienos lyderės nenorėtume išskirti. Festivaliai labai įvairūs – muzikos, meno, sporto, literatūros ir begalė kitų.
Žurnalistai: daugiau darbo, spaudimo ir galimybių
Ilgesnės darbo valandos, daugiau spaudimo, krintanti kokybė ir mažesnis mėgavimasis darbu. Taip apie žiniasklaidą galvoja daugelis iš 770 ryšių su visuomene kompanijos „Oriella“ apklaustų žurnalistų.
Vis dėlto, žurnalistai neatrodo nusiteikę taip pesimistiškai, kaip prieš metus, metinės apklausos rezultatus pristato Guardian.co.uk.
Bjaurūs dalykai
„Oriella PR“ apklausė 770 žurnalistų 15-oje šalių JAV, Brazilijoje ir Europoje.
Prognozuojamas pramogų ir žiniasklaidos rinkos augimas
Rusijos reklamos internete ir mobiliajame tinkle rinka iki 2014 metų padidės tris kartus ir sieks 1,69 mlrd. JAV dolerių. Remdamasi kompanijos „PricewaterhouseCoopers“ pranešimo „Pasaulio pramogų ir žiniasklaidos prognozė 2010-2014 metams“ duomenimis, tai paskelbė naujienų portalas Lenta.ru. 2009 metais ši rinka sudarė 569 mln. JAV dolerių.
Pagal „PricewaterhouseCoopers“ analitikų prognozę, ateinančius penkerius metus Rusijos pramogų ir žiniasklaidos rinka augs po 9,3 proc.
Lietuvai stinga talentingų žurnalistų
Lietuvos žurnalistų sąjungos Vilniaus skyriaus nariai gegužės 26 d. tradiciniame pokalbių klube su savaitraščio „Veidas“ leidėju Algimantu Šindeikiu diskutavo tema „Ar laisvas yra žurnalistas, ar leidėjas yra priklausomas“.
Diskusijos dalyviai akreipė dėmesį į tai, kad Lietuvos spauda, palyginti su kitų Europos valstybių spauda, neturi gilių tradicijų. Galima sakyti, kad demokratiška lietuviška spauda dar tebėra formavimosi procese.
Dar daugiau žinių apie pinigus
Pinigai – neatskiriama mūsų gyvenimo dalis, tad apie juos geriau kalbėti visiems suprantamai.
Žiniasklaidoje – naujas tandemas. „Epasas.lt“ grupės tinklalapiai balsas.lt ir spekuliantai.lt pradėjo bendradarbiavimą su televizijos laidos, rodomos per Lietuvos televiziją, ir interneto tinklalapio „Pinigų karta“ kūrėjais.
Balsas.lt ir spekuliantai.lt skaitytojai portaluose nuo šiol gali rasti dar daugiau vertingos informacijos: „Pinigų kartos“ laidų, straipsnių apie finansus, investavimą.
Žiniasklaidos grupės „Schibsted“ nuostoliai Baltijos šalyse auga
Norvegijos žiniasklaidos konglomeratas „Schibsted“ praneša, jog dėl silpnos Baltijos šalių reklamos rinkos, „Schibsted“ grupės įmonių veikla šiose rinkose tampa vis labiau nuostolinga. Prasti bendrovės rezultatai pirmą šių metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, fiksuoti ir Ispanijoje.
Baltijos šalyse pirmąjį 2010 metų ketvirtį „Schibsted“ patyrė 9 mln. Estijos kronų nuostolių. Pernai tuo pačiu periodu nuostolis sudarė 6 mln. Estijos kronų.
Lankomiausi Lietuvos portalai kovą
Kovą daugumos portalų lankomumo rodikliai šoktelėjo į viršų. Rinkos tyrimų bendrovė Gemius Audience paskelbė, kurie Lietuvos interneto portalai buvo lankomiausi šių metų kovą. Didžiausia lietuviškų interneto portalų grupė Epasas.lt toliau liko lyderės pozicijose – grupės portalai pasiekė per 1 mln. 109 tūkst. Lietuvos interneto vartotojų, kas sudarė 64,8 proc. visos Lietuvos interneto auditorijos.
Artimiausi konkurentai Delfi.lt ir One.lt sausį pasiekė atitinkamai 58,7 proc. ir 44,8 proc.
Opinija.lt: žiniasklaidos naujienos trumpai
- Prekyboje pasirodė pirmasis naujojo žurnalo „IQ. The Economist“ numeris.
- Klaipėdoje pradėjo transliacijas nauja radijo stotis „Radijogama“. Transliacijos bus vykdomos 99,0 Mhz dažniu, kuriuo iki praėjusių metų transliavo „Vox Maris“.
- Laikraštis „Klaipėda“ planuoja nuo gegužės 3 d. atnaujinti versijos rusų kalba leidybą. „Klaipėdos“ laikraštis rusų kalba pasirodys kartą per savaitę pirmadieniais.
Opinija.lt: žiniasklaidos naujienos trumpai
Žiniasklaidos naujienos trumpai:
- „Viasat“ atsisako rusiškų kanalų PBK ir REN TV Baltija retransliacijos dėl, teigiama, išaugusių kanalų kainų.
- TV11 galutinai stabdo transliacijas, o bendrovei jau yra iškelta bankroto byla.
- pasirodė informacijos, kad BTV imasi papildomų taupymo priemonių ir trumpina darbo savaitę.
- aiškėja praėjusių metų LRT rodikliai – 10,6 mln. Lt nuostolis.
REKLAMA
REKLAMA
Apmokestins „Times“ ir „Sunday Times“ internete
Didžiosios Britanijos laikraščių „Times“ ir „Sunday Times“ turinys internete bus apmokestintas.
Nemokamas pereinamasis laikotarpis
Vartotojai, norintys skaityti laikraščių straipsnius, kurie iki šiol talpinami interneto svetainėje TimesOnline.co.uk, nuo šių metų birželio turės mokėti vieno svaro registracijos mokestį už dieną arba dviejų svarų už savaitę.
Ar mokėtumėte už internetinę žiniasklaidą? (apklausa pasibaigusi)
Pasaulio žiniasklaidos versle kyla vis daugiau diskusijų, ar nevertėtų apmokestinti naujienų portalų turinio. Kai kurie nuo diskusijų jau perėjo prie įgyvendinimo. Tokių pavyzdžių turime ir Lietuvoje. Ši apklausa ir jos tema nereiškia, kad balsas.
Opinija.lt: „Lietuvos ryto“ grupė nutraukia dviejų žurnalų leidybą
„Delfi“, remdamasi BNS informacija, pranešė, kad „Lietuvos ryto“ grupei priklausanti UAB „Ekstra“ nutraukia žurnalų „Ekstra“ ir „Ekstra mergina“ leidybą. Šiandien pasirodė paskutinis „Ekstra“ žurnalo numeris, o vasario mėn. buvo išleistas paskutinis „Ekstra mergina“ leidinio numeris.
„Lietuvos ryto“ grupės vadovas Gintautas Mažeika komentuoja:
„Žurnalai „Ekstra“ ir „Ekstra mergina“ neatitinka mūsų strateginės krypties ir todėl jų leidyba nutraukiama.
Opinija.lt: 2009 metų aukos žiniasklaidos versle
2009 metais prasidėjo smarkiai padidėjusiais mokesčiais, staigiai krentančia reklamos rinka ir nežinomybe dėl ateities. Tai skaudžiai atsiliepė žiniasklaidos projektams, nes visi iki vieno turėjo drąstiškai karpyti išlaidas ir ieškoti išgyvenimo galimybių. Vieniems pasisekė, kitiems – ne. Iš Opinijos archyvo išrinkome skelbtą informaciją apie uždarytus projektus, atleistus darbuotojus ir bankrutavusias bendroves.
Valstietis.lt - daugiau, išsamiau, patogiau ir patraukliau
Naujaisiais metais „Valstiečių laikraščio“ svetainė Valstietis.lt skaitytojus pasitinka atsinaujinusi – pakeistu dizainu, spalvingesnė ir patrauklesnė akiai. Lankytojai turėtų įsitikinti, jog ji tapo patogesnė naršyti, ieškoti straipsnių, atsirado naudingų patarimų ir dar daugiau pramogų.
Informaciniame portale Valstietis.lt yra bent keletas naujovių. Visa informacija sugrupuota į naujienas, regionų žinias, patarimus bei laisvalaikio turinį.
Reklama televizijoje praranda pozicijas
Tyrimai rodo, kad reklama spaudoje yra daugiau nei dvigubai efektyvesnė nei televizijoje.
Reikia perskirstyti biudžetą
Kiekvienas svaras sterlingų, išleistas reklamai spaudoje, uždirba apie 5 svarus grąžos. 2,15 svaro, išleisto reklamai televizijoje ar internete, atneša tik 3,44 svaro grąžos. Tai atskleidė „Microsoft Advertising“ atlikta 26 Jungtinės Karalystės prekybininkų veiklos rezultatų studija, rašo timesonline.co.uk.
Marketer.lt: leidėjų antikriziniai eksperimentai
„MG Baltic” priklausanti žurnalų leidybos įmonė „UPG Baltics” neseniai rinkai pristatė galimybę savo leidinių prenumeratos sistemoje prenumeruoti elektronines žurnalų versijas. Karolis Pocius aptarė projekto įgyvendinimo techninius niuansus, o man įdomesnė pati idėja ir kokią ji turi perspektyvą.
Elektroninių leidinių kaina šioje sistemoje gerokai mažesnė už popierinių.