Kovą daugumos portalų lankomumo rodikliai šoktelėjo į viršų. Rinkos tyrimų bendrovė Gemius Audience paskelbė, kurie Lietuvos interneto portalai buvo lankomiausi šių metų kovą. Didžiausia lietuviškų interneto portalų grupė Epasas.lt toliau liko lyderės pozicijose – grupės portalai pasiekė per 1 mln. 109 tūkst. Lietuvos interneto vartotojų, kas sudarė 64,8 proc. visos Lietuvos interneto auditorijos.
Artimiausi konkurentai Delfi.lt ir One.lt sausį pasiekė atitinkamai 58,7 proc. ir 44,8 proc. Lietuvos interneto vartotojų.
Kovą lankomiausių naujienų portalų trejetukas nepasikeitė ir jame vietas toliau dalinasi naujienų svetainės Delfi.lt, Lrytas.lt bei Balsas.lt, per kovą pasiekusios atitinkamai 2,2 proc., 1,8 proc. bei 9,25 proc. daugiau unikalių lankytojų iš Lietuvos negu per vasarį. Taigi naujienų portalas Balsas.lt, kovą pritraukęs 665 740 unikalius lankytojus iš Lietuvos, vėl sumušė savo lankomumo rekordą ir, rodos, nežada ties juo sustoti. Primename, kad, lyginant su 2008 m. gruodžiu, Balsas.lt lankomumas jau yra pakilęs 123,5 proc.
Moteriškoms svetainėms kovas irgi buvo gana palankus. Mamoms skirtos svetainės Mama.lt jau daugiau negu metus besitęsiantis nuolatinis kilimas nesustojo ir kovą – portalo lankomumas šoktelėjo 4,9 proc., jį aplankė per 246 tūkst. unikalių lankytojų iš Lietuvos.
Esant sudėtingai ekonominei situacijai įmonės ima vis aktyviau ieškoti būdų, kaip pigiau internete pareklamuoti savo prekes ir paslaugas. Tad kovą kilo skelbimų svetainių bei įmonių katalogų lankomumas. Pvz. skelbimų portalo Skelbikas.lt lankomumas kovą išaugo beveik 6 proc. ir siekė 178 453 unikalius lankytojus iš Lietuvos, o sparčiai populiarėjančio įmonių katalogo Katalog.lt lankomumas kovą šoktelėjo 7,2 proc. ir pasiekė 142 750 unikalius lankytojus iš Lietuvos.
Kovą jau pradėję šiltėti orai teigiamai veikė orų prognozių portalus. Orelis.lt lankomumas kovą išaugo 24,2 proc., Orai.lt kilo 25,9 proc.