whitingas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „whitingas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „whitingas“.

„F-1“ lenktynių direktorius Ch. Whitingas: N. Lauda nieko nesupranta apie saugumą

Vienu iš labiausiai aptariamų Didžiosios Britanijos GP įvykių tapo Kimio Raikkoneno avarija. F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas paaiškino, kodėl po avarijos buvo sustabdytos lenktynės ir kodėl beveik valandą užtruko apsauginių atitvarų remontas. Ch. Whitingas taip pat papasakojo, kodėl teisėjai tik lenktynių viduryje pastebėjo, kad F. Alonso startavo iš neteisingos pozicijos. - K. Raikkonenas sudaužė savo bolidą, užkliuvęs už vieno iš gauburių.
2014-07-10

C. Whitingas: 2014 m. bolidai bus negražūs ir keisti

Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) atstovas ir „Formulės-1“ lenktynių direktorius Charlie Whitingas prasitarė, kad šių metų F-1 bolidai daugeliui čempionato sirgalių gali pasirodyti negražūs ir keisti. Saugumo sumetimais FIA šiemet nužemino automobilių nosis 300 mm. Bolidų kūrėjai, norėdami, kad kuo daugiau švaraus oro patektų po automobilio apačia, ėmėsi tam tikrų idėjų įgyvendinimo, kurios nenusižengia taisyklėms, tačiau padaro bolidą estetiškai nepatrauklų.
2014-01-19

Ch. Whitingas surengs susirinkimą dėl L. Hamiltono elgesio trasoje

Singapūro Didysis Prizas Hamiltonui vėl buvo pilnas įvykių, tarp kurių kontaktas su Felipe Massa ir bauda, pravažiavimas pro techninio aptarnavimo juostą. Pagal Italijos žurnalo „Autosprint“ informaciją, Suzukoje FIA lenktynių direktorius Charlie Whitingas planuoja surinkti čempionato dalyvius, kad aptartų situaciją, nes Hamiltono elgesys sukėlė klausimų Malaizijos, Monako, Kanados, Didžiosios Britanijos, Vengrijos, Belgijos ir Singapūro etapuose.
2011-10-03

FIA nepavyko rasti kompromiso

Per naktį FIA nepavyko rasti kompromiso dėl variklio darbo, apipučiant galinį sparną, kuris patenkintų visas komandas. FIA atliko derybas su variklių gamintojais ir ekipų atstovais, išanalizavo variklio darbo režimus iki apipučiamų difuzorių atsiradimo ir atšaukė vakarykštę direktyvą (50% apribojimas), kuri, pagal varžovus, suteikė rimtą pranašumą Renault klientams, tarp jų ir „Red Bull Racing“. Kol kas nuspręsta sugrįžti prie pirmos apribojimų versijos – išmetamųjų dujų srautas neturi viršy...
2011-07-09
Į viršų