tekniikan maailma
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „tekniikan maailma“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „tekniikan maailma“.
Kodėl mokslininkai sukčiauja?
Mokslo pasaulis mums paprastai asocijuojasi su stulbinančiais atradimais ir sukrečiančiais išradimais. Tačiau greta jų rikiuojasi ir suklastoti tyrimų duomenys, nutylėti „nepatogūs“ faktai, pagražinti rezultatai.
„Think City“: elektrinės idėjos miestiečiams
XX a. 10 dešimtmečio pradžioje netoli Oslo esančiame Aurskogo rajone buvo pradėta elektra varomų automobilių gamyba. Aišku, tai nebuvo lengva, tačiau, nepaisant ekonominių sunkumų, gamyklai į pagalbą atskubėjo Amerikos automobilių pramonės milžinė „Ford“. Ši kompanija nusipirko automobilių gamyklą „Think“ ir į ją investavo 150 milijonų dolerių.
Amžinybės paieškos
Nuo neatmenamų laikų šviesiausi ir aštriausi žmonijos protai siekė prasiskverbti į didžiausią gamtos paslaptį – nesustabdomą, niekada nepailstantį Žemės judėjimą, kuris skatino nelengvus bandymus sukurti ką nors panašaus. Na, kokį nelabai įmantrų, bet nuolat veikiantį perpetuum mobile.
Atsigręžus į istoriją, nejučia persmelkia abejonė, kad amžinąjį variklį pirmas užkurs ne mokslininkas, inžinierius, o... poetas.
Susipažinkime: snieglentės anatomija
Kasmet žiemos sporto malonumus išbando vis daugiau žmonių. Slidės ir snieglentės – puiki priemonė susirgti kalnų liga. Tačiau sakoma, kad jei bent kartą slides iškeisite į snieglentę, sunkiai grįšite prie slidžių.
Snieglentė iš pažiūros tėra ilgas lentos gabalas su apkaustais, bet jis priverčia per nugarą nubėgti ne vienam šiurpuliukui. Kad pajustumėt tikrą snieglenčių sporto malonumą, prireiks ne tik geros snieglentės, bet ir tinkamų batų, apkaustų, apsaugų ir aprangos.
Suomijoje statomas didžiausias pasaulyje kruizinis laivas
Didžiausią pasaulio kruizinį laivą „Oasis of the Seas“, anksčiau vadintą „Genesis“, sparčiai stato kompanija „Aker Yards“. Jau pastatyta 45 proc. šio milžino, o baigtas jis bus kitąmet.
Kai statybų bendrovė „Aker Yards“ ir laivo užsakovas „Roal Caribbean Cruises Line“ prieš keletą metų paskelbė apie savo užmojus, buvo aišku, kad prireiks ne tik milijoninių investicijų, bet ir visiškai naujo požiūrio į kruizinių kelionių tradicijas.