rokas černiauskas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „rokas černiauskas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „rokas černiauskas“.
Miela akimirka: sporto renginyje Bunkė ir Ivanova pasirodė su antrosiomis pusėmis
Pirmadienį sporto klubas „VS-Fitness“ Vilniuje šventė 7-ąjį gimtadienį. Didelis būrys pramogų pasaulio atstovų, kurie yra nuolatiniai klubo lankytojai, susirinko stebėti pasirodymų, sudalyvauti sportiniuose iššūkiuose ir paragauti milžiniško šventinio torto, rašoma pranešime spaudai.
Viename iš Vilniaus prekybos centrų įsikūrusiame sporto klube minimą gimtadienį šiemet vedė viena klubo įžymybių – Jolanta Leonavičiūtė.
„Tingis“: patogumas žmonėms... ir šunims
Prieš šiek tiek daugiau nei metus atsidaręs „Tingis“ kol kas užsiima sėdmaišių gamyba ir prekyba, tačiau įmonės vadovo Roko Černiausko užmojai – platūs. Jis tikisi, kad ateityje „Tingis“ taps patogumo sinonimu. „Sėdmaišis – tik vienas produktų, o patį „Tingio“ prekės ženklą norėčiau padaryti patogumo sinonimu, – pasakoja „Tingis“ vadovas. – Tai galėtų būti daugiau daiktų: hamakai, supamos kėdės, sėdmaišiai šunims. Neatmetu galimybės įkurti kavinę, poilsio zoną.
Brangiausias dovanas perka suomiai
Lietuvoje ir jos kaimyninėse šalyse dovanoms išleidžiamos skirtingos sumos: brangiausias dovanas perka suomiai, pigiausias – lietuviai. Tokią statistiką pateikia penkiose šalyse įspūdžio dovanomis prekiaujančios įmonių grupės „LaisvalaikioDovanos.lt“ atliktas tyrimas.
Suomijoje vidutinė dovanos vertė keturis kartus didesnė nei dovanai išleidžiama suma Lietuvoje: atitinkamai 350 Lt ir 95 Lt. Nuo Suomijos nedaug atsilieka lenkai, kurie statistiškai dovanoja 315 Lt vertės dovaną.
Kalėdinis bumas internete
Artėjant Kalėdoms, žmonės dovanų ieško ir virtualioje erdvėje - čia prekyba auga kaip ant mielių net ir netaikant jokių specialių nuolaidų ar nerengiant išpardavimų.
Ikišventiniu parduotuvių siaubimo laikotarpiu internetas nepamirštas - šiais metais internetinėje prekyboje tikimasi dvigubo pardavimų augimo, o klientų aktyvumas jau jaučiamas nuo lapkričio.