reklaminė kampanija
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „reklaminė kampanija“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „reklaminė kampanija“.
Turtingiausi Seimo nariai: kam reklaminės kampanijos startas lengviausias?
Nors Seimo narių deklaruotas turtas skelbiamas viešai ir jį gali peržiūrėti kiekvienas gyventojas, visgi tai nėra itin svarbus faktorius į kurį atsižvelgtų rinkėjai. Tačiau turtingieji Seimo nariai turi daug geresnį priešrinkiminį startą – savo kampanijai jie gali skirti daugiau. Viešųjų ryšių specialistas Arijus Katauskas pabrėžia, kad politinė kampanija yra brangi net ir regionuose. Tad pagrindinis politikų turtų pliusas, galimybė finansuoti kelią link Seimo savomis lėšomis.
Patvirtintas „Lidl“ reklamos veidas: suviliojo garsiausią Lietuvos krepšininką
Greitai Lietuvos pirkėjams duris atversiantis prekybos tinklas „Lidl“ praneša apie partnerystę su vienu žymiausių Lietuvos krepšininkų – Arvydu Saboniu. Lietuvos krepšinio legenda pasirodys prekybos tinklo reklamose ir kituose projektuose. Garsųjį krepšininką jau galima išvysti įsibėgėjančioje „Lidl Lietuva“ reklaminėje kampanijoje. „Nusprendėme bendradarbiauti su Arvydu Saboniu, nes Lietuvoje krepšinis yra populiariausia sporto šaka, kuri vienija visą tautą.
Nauja emigracijos banga pagal „Fiat“
Jau senokai prie „Chrysler“ vairo prišokę italai iš „Fiat“ užsiėmė įgyvendinti, atrodytų, neįgyvendinamą dalyką – pripratinti amerikonus prie mažų automobilių. Jie juos užjūrio automobilininkams pristato kaip be galo stilingus ir seksualius. Ir ši italų idėja buvo tikrai šauni – „Fiat“ grįžo į Ameriką. Grįžo ne kaip biudžetinių automobilių gamintojas, o kaip europinio stiliaus ambasadorius.
Jogurtas – tai jėga!
Kas galėjo pamanyti, kad jogurtas gali būti susijęs su tokiu aštriu siužetu, tegu ir reklaminiu. Iš tikrųjų: „Müller“ veža.
...
O tiesiog važiuoti jis gali?
Nedidelis ir šiuolaikiškas hečbekas „Chevrolet Sonic“ žvelgiant iš techninės pusės nėra kažkuo išskirtinis, bet skirtas jauniems ir veržliems pirkėjams. Todėl kompanijos reklamos specialistams teko nemažai pasukti galvas, ieškant būdų, kaip efektingai pristatyti savo kūrinį.
„Chevrolet“ reklamos specialistai tikrai pasistengė: „Sonic“ reklaminė kompanija „Let's do this“, galima sakyti, buvo ekstremali. Tuomet „Sonic“ buvo mėtytas iš lėktuvų, atlikinėjo šuolius su virve ir panašiai.
Džentelmenas be kilmės dokumentų
Galingi, velnioniškai greiti, britiškai stilingi ir brangūs. Tokie yra „Aston Martin“ automobiliai. Tiesa, šio gamintojo modelių gamoje yra ir toks automobilis, kurį pamatęs pirmasis Džeimsas Bondas paprasčiausiai nusišautų. Tai „Aston Martin Cygnet“, kuris yra ne kas kita, kaip fraku aprengta „Toyota iQ“. „Aston Martin“ strategai tai puikiausiai supranta ir progai pasitaikius vis bando priminti, kad tai yra visateisis automobilinio džentelmenų klubo narys.
Motina su devyniolikmete dukterimi demonstruoja apatinius erotinėje fotosesijoje(apklausa)
Kaip toli galima nueiti vardan populiarumo mados pasaulyje? Naujoji „The Lake and Stars“ reklamos kampanija, galima sakyti, kol kas nuėjo toliausiai. Nuotraukose stebint provokuojančiai apsikabinusias motiną kartu su devyniolikmete dukterimi, vilkinčias seksualius apatinius, kyla kausimas ar tai seksualu, keista, o gal tai tiesiog trikdo?...
Ekstremalūs pojūčiai pagal „Chevrolet“
Nedidelis ir šiuolaikiškas hečbekas „Chevrolet Sonic“ žvelgiant iš techninės pusės nėra kažkuo išskirtinis, tačiau nutaikytas i jaunus ir veržlius pirkėjus. Todėl kompanijos reklamos specialistams teko nemažai pasukti galvas, ieškant būdų kaip efektingai pristatyti savo kūrinį.
„Chevrolet“ reklamos specialistai tikrai pasistengė – „Sonic“ reklaminė kompanija „Let's do this“, galima sakyti, yra ekstremali. Pasigrožėkite keliais reklaminiais filmukais.
Dar tik statomos Baltijos AE įvaizdžiui gerinti rusai jau skyrė 2,7 mln. litų
Karaliaučiaus srityje atominę elektrinę statantis koncernas „Rosenergatom“ surengė konkursą dėl paslaugų teikimo formuojant teigiamą AE įvaizdį.
Trys Maskvos bendrovės pasidalijo užsakymą už 22,3 mln. rublių (maždaug 2,7 mln. litų). Sutartys galioja nuo pasirašymo datos iki šių metų pabaigos, praneša tinklalapis 39.ru.
Geriausios praėjusio amžiaus reklamos
Puikios reklaminės kampanijos gali sukelti revoliucijas. Jos gali pakeisti kasdienį žmonių gyvenimą: tiek į gerąją, tiek į blogąją pusę.
Portalas cnbc.com, remdamasis ,,AdAge", pateikia dvylika įtakingiausių praėjusio šimtmečio reklaminių kampanijų.
12. ,,Apple 1984"
Metai: 1984
Agentūra: Chiat/Day
,,Ši reklama nuo pasirodymo ,,Super Bowl„ metu daugiau nebuvo transliuota. Tačiau nedaug reklamų turėjo tokią įtaką, kaip ši. ,,Advertising Age“ jai suteikė 1980-ųjų reklamos titulą.
REKLAMA
REKLAMA
Eismo dalyvių nebebaugins
Susisiekimo ministerija pradeda naują saugaus eismo komunikacijos kampaniją „Verta“, kuri gerokai skirsis nuo buvusių panašių projektų.
Šįkart nuspręsta nebenaudoti žmonių bauginimo, rodant avarijas ir jų pasekmes, o įtikinti saugiai elgtis kelyje per praktinės naudos rodymą.
„Eismo dalyviams nusprendėme akcentuoti teigiamo elgesio kelyje privalumus. Jei vairuoji kultūri
ngai – išleidi mažiau pinigų baudoms, apsaugai save ir kitus.
„Renault“ elektromobilių populiarinimui pasirinko inovatyvią reklamą
Vakar „Renault“ pristatė pirmąją Europoje „iAd“ reklaminę kampaniją, skirtą „Renault Twizy“ – naujam, 100 proc. elektra varomam dviviečiam miesto automobiliui. „iAd“ yra nauja „Apple“ reklamos sistema, per mėgstamas taikomąsias programas pasiekianti milijonus „iPhone“ ir „iPod touch“ naudotojų.
„Renault“ jau 2011 m. pradžioje pasiūlys pilną asortimentą prieinamų elektra varomų transporto priemonių. „Renault Twizy“, visiškai nauja, 100 proc.
„Kia“ pardavimus padidino žiurkėnai
Galima teigti, kad „Kia“ automobilių pardavimus JAV padidino žiurkėnai. Kaip pranešė „Bloomberg“, puikiai organizuota reklaminė kampanija, kurios pagrindiniai herojai buvo repuojantys žiurkėnai, padėjo Pietų Korėjos gamintojui net 15 proc. padidinti pardavimus.
Per dešimtį 2010 metų mėnesių kompanija „Kia“ JAV realizavo 299,2 tūkst. automobilių.
Muzikinis vaizdo klipas su žiurkėnais JAV buvo transliuojamas nuo šių metų gegužės mėnesio.
Seksuali mineralinio vandens reklama su Dita Von Teese (N-18)
Seksuali mineralinio vandens reklama su Dita Von Teese (N-18)
Burleskos šokėja Dita Von Teese – neabejotinai talentinga viliokė ir labai daili moteris. Visai neseniai žingsniavusi podiumu ir, kaip garbės viešnia, pristačiusi vieną Jeano Paulo Gaultiero sukurtą modelį 2010-2011 metų rudens-žiemos kolekcijai, dabar Dita tapo prabangaus prancūziško mineralinio vandens „Perrier“ reklamos veidu. O dar tiksliau kalbant – reklamos kūnu.