Nedidelis ir šiuolaikiškas hečbekas „Chevrolet Sonic“ žvelgiant iš techninės pusės nėra kažkuo išskirtinis, bet skirtas jauniems ir veržliems pirkėjams. Todėl kompanijos reklamos specialistams teko nemažai pasukti galvas, ieškant būdų, kaip efektingai pristatyti savo kūrinį.
„Chevrolet“ reklamos specialistai tikrai pasistengė: „Sonic“ reklaminė kompanija „Let's do this“, galima sakyti, buvo ekstremali. Tuomet „Sonic“ buvo mėtytas iš lėktuvų, atlikinėjo šuolius su virve ir panašiai. Tačiau nurimti šiam automobiliui, panašu, nelemta – kompanijos reklamos specialistai jam randa vis naujų vaidmenų.
Pasigrožėkite, kaip „Sonic“ šį kartą kukliai ir tyliai važinėjasi po specialiųjų efektų kompanijos „J.E.M. F/X“ cechus ant dviejų ratų. Suprask, tokiam automobiliui tai yra pats natūraliausias judėjimo būdas. Įdomu, ar „Sonic“ be visų triukų dar gali paprasčiausiai važiuoti?