nuomonės formavimas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „nuomonės formavimas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „nuomonės formavimas“.
Viena po pasaulį keliaujanti Simona – apie kuriozus, metus be studijų ir darbą internete: „Supratau, kad galiu uždirbti“
Vilnietei Simonai Cymbaliukaitei – vos aštuoniolika, tačiau jos paskyrą socialiniame tinkle „Instagram“ seka beveik 45 tūkstančiai sekėjų. Tai nestebina, nes mergina išsiskiria iš savo bendraamžių: nuo paauglystės uždirba pinigus, viena keliauja po pasaulį, o šiuo metu mėgaujasi laisvais metais po mokyklos baigimo.
Naujienų portalui tv3.lt Simona sutiko papasakoti apie savo karjerą socialiniuose tinkluose, mėgstamas solo keliones ir tai, kuo šiuo metu gyvena bei ką planuoja ateityje.
Žinoma prodiuserė rėžė, ką galvoja: „Apie influencerius kaip ir apie numirusius – arba gerai, arba nieko“
Kino prodiuserė, verslininkė Meda Džiugaitė nebeištvėrė ir „Facebook“ parašė, ką galvoja apie dabartinį influencerių sudievinimą. Savo mintimis ji sutiko pasidalinti ir su naujienų portalo tv3.lt portalo skaitytojais.
„Apie šv. Influencerius.
Po truputį darosi koktu gyventi tokiame pasaulyje, kokiame gyvename dabar. Karantinas gal ir unikalus dalykas, bet niekada nesitikėjau, kad jis atvers tokius tamsius klodus. Ir viskas per patį šviesiausią, socialinį ekraną.
Ekspertų gretose triumfuoja bankininkai
Ekspertai ir žiniasklaida šiandien vieni be kitų jau sunkiai įsivaizduojami – kasdien paviešinama ne vieno eksperto įžvalga. Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ duomenimis, 2013 m. pirmąjį ketvirtį bankų, mažmeninės prekybos, telekomunikacijų bei draudimo įmonių atstovai pagrindiniuose šaltiniuose buvo cituoti 3289 kartus, o išskaidžius šį informacijos srautą iki atskirų „veidų“, paaiškėja, jog trys citatos žiniasklaidoje per dieną garantuoja lyderio poziciją verslo eksp...
Kas lemia vartotojo neigiamą nuomonę apie prekės ženklą?
Didžioji dalis Lietuvos interneto naudotojų prieš įsigydami prekes ir paslaugas ieško informacijos apie jas elektroninėje erdvėje. Ketvirtadalis internautų teigia pasitikintys kitų žmonių išsakyta nuomone internete. Kas septintam potencialiam pirkėjui bent vienas neigiamas atsiliepimas ar apžvalga apie produktą internete gali nulemti nepalankią nuomonę apie prekės ženklą. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas specialus interneto vartotojų elgsenos tyrimas.
Pilkieji interneto kardinolai
Tamsiosios interneto jėgos nuolat bando formuoti lietuvių nuomonę tam tikrais klausimais. Pateikiame kariuomenės pavyzdį.
Ne paslaptis, kad dauguma komentarų šalies naujienų portaluose minties grynuoliais nežiba. Ko tik ten nerasime: keiksmų, pašaipų, apkalbų, gandų ir tik krislą pagyrų. Dažnam komentuotojui erdvė po straipsniu – vieta nebaudžiamam išsilieti. Tačiau yra ir kita komentuotojų grupė, kuri savo komentarais siekia tikslingai formuoti nuomonę vienu ar kitu klausimu.