kastytis lubys
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „kastytis lubys“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „kastytis lubys“.
Sumažinta „Statyk ir važiuok“ kaina susilaukė kritikos: vilniečiai pastebėjo spragą
Vilniaus savivaldybės iniciatyva paskatinti vilniečius palikti automobilį ir naudotis viešuoju transportu bliūkšta. „Statyk ir važiuok“ aikštelės stovėjo tuščios, tad nuspręsta net keturis kartus šią paslaugą atpiginti. Tačiau vilniečiai pastebėjo spragą: naujoji kaina daug mažesnė nei įprastų stovėjimo aikštelių. Vilniaus savivaldybė pranešė, kad nuo gegužės 1 d. naudojantis „Statyk ir važiuok“ paslauga reikės mokėti ne 2 eurus, o 50 euro centų.
Vilniuje privatus vežėjas keleivius veš dar keturiais maršrutais
Artimiausią pusmetį dar keturiais reguliaraus susisiekimo maršrutais Vilniuje nuo kitos savaitės keleivius veš privatus vežėjas. „Vilniaus viešasis transportas“ penktadienį dėl pervežimo paslaugų tiekimo pasirašė sutartį su UAB „Ridvija“. „Sutartis pasirašyta 2015 metų kovo 13 dieną, UAB „Ridvija“ minėtais maršrutais veš keleivius nuo 2015 metų kovo 16 dienos.
Vilniuje dviem viešojo transporto maršrutais keleivius veš privatus vežėjas
Bent pusmetį Vilniuje dviem miesto viešojo transporto maršrutais keleivius veš privatus vežėjas. UAB „Meteorit turas“ autobusai važiuos 40 maršrutu, vežančiu iš Fabijoniškių mikrorajono per S.Stanevičiaus gatvę į miesto centrą, ir 56 maršrutu, iš Fabijoniškių į centrą vežančiu per Šeškinę.
Kas įsodins vilniečius į viešąjį transportą?
Viešąjį transportą populiarina greitieji Vilniaus atobusai, o dar didesnę sektoriaus plėtrą reikia sieti su nauja, pajėgesne transporto rūšimi, mano Vilniaus savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento vyriausiasis specialistas Kastytis Lubys. Judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ iniciatorius Marius Markevičius mano atvirkščiai – naujos transporto rūšys esą tik brangiai atsieis.
A. Zuokas: mes rūpinamės vilniečiais, o ne tais, kurie kartais užklysta į Vilnių
Aiškėja daug vilniečių emocijų sukėlusios viešojo transporto sistemos pertvarkos paveikslas. Viešojo transporto optimizavimas, be tam tikrų nepatogumų, patrauklus galimybe gyventojams taupyti laiką, o savivaldybei lėšas. „Ką žmogus iš to gaus – laiką. Važiuodamas greituoju maršrutu iš Pilaitės į kitą miesto galą gyventojas sutaupys nemažai laiko, nes nebesugaiš valandos.
Mikroautobusai sostinėje. Būti ar nebūti?
Mikroautobusai, atsiradę šalies didmiesčių gatvėse vos tik suklestėjus laukiniam kapitalizmui, pamažu traukiasi, užleisdami vietą didiesiems autobusams. Vežėjai mikroautobusais perima tas funkcijas, kokios jiems tradiciškai skirtos civilizuotuose Europos miestuose – privežti keleivius iki pagrindinių maršrutų. Civilizuotuose kraštuose nėra Pasaulio miestuose įprasta, kad mikroautobusai nedubliuoja tų pačių maršrutų, kuriuose jau važinėja didieji autobusai, troleibusai ar tramvajai.
Maršrutiniai mikroautobusai traukiasi iš miestų gatvių
Mikroautobusai pamažu traukiasi iš Lietuvos didmiesčių centrinių gatvių, užleisdami vietą didiesiems autobusams. Pirmoji kregždė – Panevėžys Pirmuoju miestu, atsisakiusiu mikroautobusų, tapo Panevėžys. Iš šio miesto gatvių mikroautobusai išnyko dar 2012-aisiais. „Iš esmės vežėjai mikroautobusais patys sužlugdė savo verslą.
Autobuso keleiviams – vairuotojo akibrokštas
Kaip vieną aktualiausių mieste, vilniečiai ir miesto svečiai įvardina vietinio susisiekimo problemą - automobilių vairuotojai net ir vasarą priversti stovėti nesibaigiančiose grūstyse, o patrauklaus daugumai miestiečių viešojo transporto dar neturime.
Vis dėlto, lieka ir kelios alternatyvos, kurių bene pagrindinė - dviratis.
Privatūs vežėjai jau pasmerkti iš anksto?
Jau kurį laiką nuostolingai dirbančios Vilniaus viešojo transporto įmonės svajoja apie didesnius įkainius, tačiau miesto valdžia jų pakelti neskuba, esą šis verslas ir neturi būti pelningas.
Viešojo transporto bilietai pigiausi bus Vilniuje
Vilniuje kelionė viešuoju transportu netrukus kainuos pigiau nei Kaune ar Klaipėdoje, rašo „15 min.“. Uostamiestyje transporto paslaugos brangs nuo balandžio: vienkartinio bilieto kaina sieks 1,50 Lt. Kaune vienkartinis autobuso ar troleibuso bilietas dabar kainuoja 1,20 Lt, o Vilniuje - 1,10 Lt. Šiais metais branginti Vilniaus viešojo transporto bilietų kainų nenumatoma. „Be abejo, negalime to garantuoti - juk, tarkime, degalų kainų ar bankų situacija ne visuomet yra stabili.
REKLAMA
REKLAMA
Taksi brangsta, autobusai pilnėja
Kurį laiką tik gąsdinusios paslaugų brangimu, Vilniaus taksi bendrovės imasi realių veiksmų, rašo „Vilniaus diena“.„Nuo naujų metų pradžios bent penkios bendrovės pranešė apie paslaugų kainų didinimą. Artėjame prie trijų litų“, – „Vilniaus dienai“ sakė savivaldybės Viešojo transporto poskyrio vedėjas Kastytis Lubys.Šiuo metu už kilometrą, išsikvietus taksi telefonu, tenka mokėti apie 2–2,5 lito. Tai priklauso nuo bendrovės.
Elektroniniai bilietai ir trikdo, ir piktina vartotojus
Viešojo miesto transporto popierinius bilietus keičiantys elektroniniai vartotojus trikdo, piktina ir neša nuostolius, rašo „Lietuvos žinios“. Kai kurie vartotojai, įsigiję naujuosius elektroninius miesto transporto bilietus, tikisi, kad kortelės pildymo principas bus panašus į naudojamų skambinant telefonu. Esą ją papildžius mėnesio viduryje, mokėti ir reikės tik už atitinkamą likusį to mėnesio laikotarpį. Tačiau taip nėra.
Viešojo transporto bilietai Vilniuje kitąmet brangs
Troleibusų ir autobusų bilietai, kurį laiką nebrangę ir nekėlę vilniečiams streso, kitąmet greičiausiai brangs, rašo „15 min.“. Paskutinį kartą sostinėje autobusų ir troleibusų bilietų kainos buvo padidintos prieš dvejus su puse metų. Mikroautobusų, kertančių senamiestį ir naujamiestį, bilietai paskutinį kartą brango prieš daugiau nei pusantrų metų. "Skaičiuojam, analizuojam, - teigė Vilniaus miesto savivaldybės Viešojo transporto poskyrio vedėjas Kastytis Lubys.
Taksi tarifą lemia ir vairuotojo sąžinė
Vilniuje nedidelį atstumą su vienos kompanijos taksi pavažiavęs klientas negalėjo patikėti, kai jo buvo paprašyta sumokėti 30 litų. Apie tai sužinojęs taksi kompanijos vadovas nenustebo ir tikino, kad kainą galėjo "išpūsti" spūstys gatvėse, rašo "15 min.". Į Lietuvą verslo reikalais atvykęs Estijos pilietis A.Goštauto gatvėje išsikvietė "Martono taksi". Pasiekus kelionės tikslą - Smolensko gatvę - keleiviui teko sumokėti 30 litų.
Dėl Vasario 16-osios šventės sostinėje bus ribojamas eismas
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad dėl sostinėje Katedros aikštėje organizuojamo koncerto "Sugrįžk į Lietuvą", skirto Lietuvos Valstybės atkūrimo dienai paminėti, bus ribojamas eismas. Nuo vasario 15 d. 18 val. iki vasario 16 d. 23 val. bus draudžiama transporto priemonėms važiuoti Gedimino prospektu nuo Šventaragio iki Vilniaus gatvių, taip pat vasario 16 d. nuo 6 val. iki 22 val.