europeada
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „europeada“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „europeada“.
Klaipėdos turizmo verslas - ties bedugne
Pajūrio viešbučių ir turizmo agentūrų vadovai tikina šaltuoju metų sezonu vos suduriantys galą su galu ir prašo Klaipėdos miesto paramos.
Tiek verslininkai, tiek Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų vadovai kaltina Klaipėdos vadovus neveiklumu ir atsainiu požiūriu į turizmą. Esą dėl tokios pozicijos užsienio šalių turizmo agentūros neįtraukia Lietuvos uostamiesčio į 2009-2010 metų maršrutus.
„Jūros šventė“ koncertus iškeis į laivus
„Turime nuspręsti, ko mums reikia labiau: laivų ar koncertų. Mano nuomone, Jūros šventėje žmonės turi džiaugtis jūra ir jūriniais dalykais“, - sako VšĮ „Jūros šventė“ direktorius Remigijus Mockus, sugrįžęs iš regatos „The Tall Ships Races“ renginio Bergene (Norvegija).
Kitais metais regata „The Tall Ships Races“ atplukdys į Klaipėdą apie 100 burinių laivų,kurie įsilies į jubiliejinės 50-tosios Jūros šventės programą.
„Būsimos šventės viziją mes jau turime.
Jūros šventės rengėjams – visko daugiau
Didėjant krūviui VšĮ „Jūros šventė“ norėtų ir erdvesnių patalpų, ir daugiau darbuotojų, o įstaigos vadovas - priedo prie atlyginimo.
Pasak „Jūros šventės“ direktoriaus Remigijaus Mockaus, kasmet artėjant šventei krūvis didėja, tačiau darbų bus daugiau ir dėl artėjančių kitų metų renginių - tarptautinio folkloro festivalio „Europeada“ ir tarptautinės regatos „The Tall Ships‘ Races“.
Anot R. Mockaus, įstaigoje dirba trys žmonės ir yra dar sudaryta autorinė sutartis su meno vadovu.
Klaipėdos pažadas Europai gali būti ir netesėtas
Klaipėdos miesto savivaldybė, tarptautiniam komitetui įsipareigojusi surengti grandiozinį Europos šalių tautinės kultūros festivalį „Europeade“ 2009 metais, kol kas kliaujasi tik žodiniais Lietuvos Vyriausybės pažadais skirti beveik milijoną litų ypatingos kultūrinės reikšmės renginiui.
Prekės ženklas sėkmės miestui neatnešė
Prieš trejus metus Klaipėda tapo vienu pirmųjų miestų, kuris sukūrė miesto prekės ženklą ir nuoseklią įvaizdžio strategiją. Tačiau ši už 300 tūkstančių litų nupirkta paslauga Klaipėdos miesto įvaizdžiui didesnės reikšmės nepadarė.