bolidai
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „bolidai“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „bolidai“.
Kaune praūžė „Red Bull muilinių lenktynės“ – dalyviai stebino originalumu: „Tiek fantazijos turi, fantastika“
Kauną drebino spalvingos ir nuotaikingos lenktynės, tik motorų gausmo čia nebuvo, mat šiose „Red Bull muilinių lenktynėse“ variklių tiesiog negalėjo būti. Tačiau emocijų čia gausu: Parodos kalne įrengta trasa leidosi pusšimtis unikalių, žaismingų ir intriguojančias istorijas pasakojančių „bolidų“.
Šių lenktynių „bolidai“ variklio turėti negali, svarbiausios dalys – vairas ir stabdžiai, o visa kita – jau dalyvių fantazijos vaisius.
Lenktynėse Palangoje – ir legendinis „Formulės 1“ pilotas: „Turėsiu varžytis visu 100 procentų“
Galingi varikliai, akį traukiantys automobiliai bei jų komandų palaikytojos ir minios žmonių. Palangoje prasidėjo „Aurum 1006-ių kilometrų lenktynės“. Šiemet favoritu laikomas pirmą kartą jose dalyvaujantis legendinis „Formulės 1“ pilotas.
„Sportiniame vaire vairuotojui pagrindinis akcentas yra spidometras, kuris mums rodo pavarų eigą ir kada jas perjungti. Yra pagrindiniai mygtukai – pamirksėjimo, lietaus, oro, užvedimo.
BEC 4H antrasis etapas Nemuno žiede buvo negailestingas technikai ir nervams
Lenktyniniai automobiliai kaip kovos menų sportininkai. Atletiškas siluetas traukia visų akis ir dažnai nugula žurnalų viršeliuose. Tačiau vaizdas iš arti ar po kovos gali būti visiškai kitoks. Lygiai taip pat atsitinka lenktynių bolidams po ištvermės lenktynių. Kviečiame iš labai arti pasižiūrėti kaip atrodė sportiniai automobiliai prieš ir po „Baltic Endurance Cup“ ištvermės lenktynių antrojo etapo Nemuno žiede.
„Force India“: komandos turi pagrįsti parduodamų bolidų idėją
„Force India“ atstovai mano, kad didžiosios ekipos turi įrodyti nepriklausomoms komandoms, jog pardavinėjamų bolidų idėja yra gera mintis, rašo F-1.lt Gegužės mėnesį vykusio Strategijos grupės susirinkimo metu buvo pasiūlyta pardavinėjumų bolidų idėja, kurią dar gerai turi apsvarstyti didžiosios čempionato komandos – „Ferrari“, „Mercedes“, McLaren“ ir „Red Bull“. Pastarosioms apsvarsčius, kaip visa tai turėtų būti įgyvendinta, detalus planas visų pirma bus pateiktas nepriklausomoms ekipoms, o vė...
Lietuvos ralio trasose pasirodys nematyti automobiliai
Metų pradžioje klausiamas, „kokių asmeninių tikslų turi 2015-aisiais?“, Martynas Samsonas atsakė labai nekukliai: „Norime atversti naują puslapį Lietuvos automobilių sporto istorijoje“. Tai girdėję ir skaitę žiniasklaidoje pamanė uteniškį juokaujant, tačiau Ačiū Dievui, viskas pasirodė esant kur kas rimčiau, nei buvo galima tikėtis.
„Formulė-1“: Niki Lauda ragina didinti variklių galią
Buvęs F-1 pilotas Niki Lauda teigia palaikantis idėją artimiausioje ateityje į bolidus montuoti variklius, kurių galia viršytų 1000 arklio galių, rašo F-1.lt. Austro teigimu, dabartiniai F-1 automobiliai, kuriuose sumontuotų motorų galia siekia tik 750 AG, nežavi sporto sirgalių. „Mes rizikiuojame prarasti vis daugiau ir daugiau sirgalių, kadangi F-1 tampa nepatraukli“, – sakė buvęs F-1 pilotas N. Lauda. „Norėčiau, kad turėtume tokius bolidus, kurie pritrauktų sirgalių penkeriems metams.
Taisyklių pokyčiai – 2015 metų „Formulės-1“ bolidų nosys
Praėjusiais metais ne vienas sirgalius bei F-1 pasaulio atstovas neliko sužavėtas naujai pasirodžiusių bolidų priekinėmis nosimis. Nesužavėjo jos ir Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) atstovų, kurie labiau nei išvaizda buvo sunerimę dėl nosies struktūros tvirtumo bei galimos grėsmės saugumui incidento metu. Nenuostabu, kad įvertinusi situaciją, FIA 2015 metams nusprendė pakoreguoti techninį reglamentą, rašo F-1.lt.
D. Coulthardas: pilotams nepatinka šių metų F-1 bolidai
Buvęs F-1 pilotas Davidas Coulthardas pareiškė, kad „Formulės-1“ lenktynininkai nėra patenkinti šių metų bolidais. Pastarieji jau spėjo sulaukti nemažai kritikos. Daugiausia nepasitenkinimo kilo dėl naujų V6 turbo variklių skleidžiamo garso. Viešai savo nepasitenkinimą tuo buvo išsakęs čempiono titulą ginantis Sebastianas Vettelis. D. Coulthardo teigimu, kiti pilotai taip pat yra nepatenkinti šių metų bolidais, tačiau apie tai viešai nekalba.
D. Coulthardas: pilotams nepatinka šių metų „Formulės-1“ bolidai
Buvęs F-1 pilotas Davidas Coulthardas pareiškė, kad „Formulės-1“ lenktynininkai nėra patenkinti šių metų bolidais. Pastarieji jau spėjo sulaukti nemažai kritikos. Daugiausia nepasitenkinimo kilo dėl naujų V6 turbo variklių skleidžiamo garso. Viešai savo nepasitenkinimą tuo buvo išsakęs čempiono titulą ginantis Sebastianas Vettelis. D. Coulthardo teigimu, kiti pilotai taip pat yra nepatenkinti šių metų bolidais, tačiau apie tai viešai nekalba.
„Formulės-1“ komandos nerimauja dėl bjauriai atrodysiančių 2014 metų bolidų
F-1 komandų specialistų teigimu, dėl kitų metų taisyklių 2014 m. „Formulės-1“ bolidai tikrai nebus estetiškai patrauklūs žiūrovo akiai. Kalbama, jog išskirtiniu kitų metų automobilių bruožu gali tapti į priekį išsikišusi siaura bei lenkta nosis. Pagal kitąmet įsigaliosiančias taisykles važiuoklės aukštis turės būti 525 mm. Tuo tarpu atstumas nuo žemiausios bolido nosies dalies iki žemės turės būti 185 mm.
REKLAMA
REKLAMA
Kaip „Formulė 1“ pakeis viešąjį transportą
Technologijos atsiradusios Formulės 1 trasoje šiandien yra pritaikomos ir viešajame transporte. Autobusų ir traukinių kompanijos pradėjo bendradarbiauti kartu su F1 „Williams“ komanda, kad pagerintų savo tiekiamų paslaugų kokybę, rašo BBC. Po duotų patarimų iš F1 mechanikų kompanijoje „Alstom“ dabar traukiniai yra suremontuojami per kelias valandas vietoj anksčiau trukusio dviejų parų darbo. Svarbiausia, kad kiekviena detalė ir kiekvienas įrankis būtų padėtas savo vietoje.
Karščiausios 2012 metų „Formulės-1“ sezono merginos
„Formulės-1“ gerbėjai visą sezoną mėgavosi puikiomis kovomis trasoje, tačiau be to turėjo progą paganyti akis ir į gražiąsias elitinių lenktynių merginas. Šį savaitgalį San Paule, Brazilijoje – didžioji šių metų kulminacija, po kurios paaiškės naujasis „Formulės-1“ pasaulio čempionas. Greiti bolidai, griaudėjantys motorai, bekompromisė kova – visa tai autosporto gerbėjai matė visą sezoną. Šalia viso to vyrams skirto mišinio – puikus pagardas iš dailiai sudėtų ir besišypsančių merginų. Balsas.
F. Alonso nuo mirties skyrė 50 centimetrų
„Formulėje-1“ sekundės gali lemti pergalę ar pralaimėjimą, o centimetrai – gyvenimą ar mirtį. Panašus atvejis atsitiko praėjusį savaitgalį Belgijoje vykusiose lenktynėse, kai per plauką nuo tragedijos buvo dukart pasaulio čempionas 31 metų ispanas Fernando Alonso, rašo bild.de.
Praėjus keturioms sekundėms po lenktynių starto, 26 metų Romainas Grosjeanas sukėlė masinę avariją.
Skandalas Vokietijos „Formulės-1“ lenktynėse: teisėjai tiria „Red Bull“ bolidus
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) liepė Vokietijos GP lenktynių teisėjams ištirti galimai techninio reglamento neatitinkančius „Red Bull“ komandos bolidus. Įtariama, kad ši ekipa naudoja neleistinus variklio reguliavimo būdus rašo F-1.lt.
FIA informavo teisėjus, kad „Red Bull“ organizacijos nuomone, pažeidžia taisykles sumažindama variklio trauką viduriniame apsukų intervale. Be to, tvirtinama, kad taip sureguliuodama motorus komanda gauna ir aerodinaminę naudą.
Triskart „Formulės-1“ čempionas N. Lauda: bolidai turi atrodyti kaip Angelina Jolie
Triskart pasaulio „Formulės-1“ čempionas Nikis Lauda mano, kad nežiūrint į tai, kad svarbiausia yra bolido greitis, reikia susirūpinti ir bolidų išvaizda.
Nikis Lauda: „Bolidų išvaizda tikra katastrofa. Kodėl aš turiu žiūrėti į šias bjaurybes, kai viskas galėjo atrodyti kitaip. Aišku, galiausiai bus, kaip su mano veidu: jeigu „RTL“ kanale šeštadienį ir sekmadienį nuolatos matote mane, tai priprantate.
Tam tikru momentu jūs nustojate matyti, kad man trūksta vienos ausies.
„Formulės-1“ bosas: reikia rasti būdą, kaip padėti silpnoms ekipoms
Šiais metais iš karto dvi ekipos (HRT ir „Marussia“) nespėjo paruošti naujų bolidų iki bandymų ir juos išbandė tik leidžiamomis filmavimui skirtomis dienomis. Norėdamas padėti joms pasiekti progresą, Bernie Ecclestone'as siūlo leisti naudoti klientines važiuokles.
Bernie Ecclestonas, FOM: „Ar aš užjaučiu komandas, kurios praleido priešsezoninius bandymus? Ir taip, ir ne. Tai man primena pokerio partiją, kai vienas žaidėjas gali didinti statymą, o kiti jau nebegali.
Dvi komandos planuoja pristatyti bolidus iki pirmųjų bandymų
Pagal Prancūzijos savaitraštį „Auto Hebdo“, „Formulės-1“ komandos „Red Bull Racing“ ir „Lotus F1 Team“ pristatys naujus bolidus prieš pirmus oficialius bandymus, kurie įvyks nuo vasario 7 iki 10 dienos Jereze, Ispanijoje.
„Formulės-1“ sezonas: trūko intrigos
24 metų vokietis Sebastianas Vettelis sėkmingai apgynė pasaulio „Formulės-1“ čempiono titulą ir į savo apdovanojimų lentyną pasidėjo antrą stambų trofėjų. Anksčiau laiko planetos čempiono vardą užsitikrinęs S. Vettelis iš viso šį sezoną laimėjo 11 pergalių ir laimėjo rekordinį skaičių kvalifikacinių varžybų – 15.
Net 394 taškus surinkęs „Red Bull“ pilotas antroje vietoje užėmusį britą Jensoną Buttoną („McLaren“) aplenkė įspūdingu skirtumu – 122 taškais.
„IndyCar“ čempionas mirė po siaubingos avarijos lenktynėse
Dukart „Indi 500“ lenktynių serijos čempionas 33 metų Danas Wheldonas sekmadienį žuvo, patekęs į masinę avariją trasoje, rašo bild.de.
12-ame rate Las Vegase vykusiose lenktynėse įvyko masinė avarija, kurioje buvo sumaitota net 15 bolidų. Šis incidentas buvo lemtingas „Indy 500“ čempionui D. Wheldonui. Anglas su daugybe sužeidimų malūnsparniu buvo nugabentas į ligoninę netoliese. Gydytojai dvi valandas kovojo dėl jo gyvybės.
Ar „Formulėje-1“ važiuos elektra varoma bolidai?
Ar kada nors „Formulės-1“ bolidams pakrauti užteks elektros laido ir elektros lizdo? Toks klausimas buvo užduotas „Mercedes“ komandos sporto vadovui Norbertui Haugui ir šis tokios galimybės neatmetė, rašo bild.de.
„Gali būti. Per 20 metų gali daug kas nutikti.
J. Buttonas: į „McLaren“ komandą atėjau dėl L. Hamiltono
Duodamas interviu „Press Association“, Jensonas Buttonas stojo į „McLaren“ komandos draugo Lewiso Hamiltono pusę, kuris pastaruoju metu dažnai kritikuojamas už agresyvų pilotavimo stilių.
J. Buttonas, „McLaren“: „Lewisas dažnai patenka į laikraščių antraštes daugiausiai dėl to, kad jis iš tiesų labai geras. Jis – lenktynininkas, kovotojas, ir į „McLaren“ atėjau iš dalies ir todėl, kad norėjau lenktyniauti vienoje komandoje su vienu iš talentingiausių „Formulės-1“ pilotų.
Už tris perspėjimus „Formulės-1“ pilotai gaus baudas
FIA ruošiasi „Formulės-1“ pilotams taikyti naują taisyklę: sezono metu pilotas, gavęs tris perspėjimus, kitų lenktynių metu praras penkias starto pozicijas.
Tokiam žingsniui pastūmėjo keturių pilotų – Lewiso Hamiltono, Jensono Buttono, Marko Webberio ir Jaime Alguersuri prasižengimai Ispanijos etape, kai geltonos vėliavos zonoje pilotai nesumažino greičių.
Formaliai ketvertukas buvo nubaustas, bet nei vienas pilotas neprarado nei taškų, nei pinigų, nei starto pozicijų.
FIA uždraudė galinį „Ferrari" sparną
Po penktadienio laisvų treniruočių FIA technikos tarnyba susidomėjo „Ferrari“ bolido galiniu sparnu, kurį kurdami Scuderia inžinieriai panaudojo originalų reglamento traktavimą.
Šiandien ryte buvo paskelbtas nuosprendis – FIA mano, kad naujas „Ferrari“ sparnas neatitinka reglamento ir Scuderia grįžo prie senesnės sparno konfigūracijos, kuri buvo naudojama Turkijoje.
Naujų bolidų pavadinimai nustebino spaudą
Per paskutinius šimtą metų buvo išleista tiek įvairios technikos, kad rasti unikalų pavadinimą (indeksą) beveik neįmanoma. Trys komandos – „Ferrari“, „Team Lotus“ ir HRT paskelbė naujų bolidų pavadinimus ir visi jie jau yra paminėti istorijoje. Spauda aktyviai komentuoja kilusius panašumus.
Naujas „Ferrari“ bolidas vadinsis F150, 150-ųjų Italijos susivienijimo metinių proga.