„Sportiniame vaire vairuotojui pagrindinis akcentas yra spidometras, kuris mums rodo pavarų eigą ir kada jas perjungti. Yra pagrindiniai mygtukai – pamirksėjimo, lietaus, oro, užvedimo. Papildomų mygtukų daugiau čia neturime, apart degimas ir vairuotojo keitimasis. Tai visas akcentas yra, kad vairuotojas vairuodamas netrauktų rankų nuo vairo“, – sako lenktynių dalyvis Justas.
Šiose lenktynėse – 23-jų išskirtinių lenktyninių automobilių galingi varikliai, minios žmonių ir proga paganyti akis. Kurorto centras tiesiog sprogsta nuo garso, o žmonės – nuo emocijų:
„Gal ir galima būtų išbandyti kažkurią, teises turiu“.
„Nuotaikos puikios. Oras geras. Atvykome pažiūrėti gražių automobilių ir lauksime puikių lenktynių“.
„Kaip gali būti nelaimingas? – Ar todėl, kad vaikai laimingi, ar kad mašinos gražios? – Kad mašinos gražios, nemeluosiu, bet kad vaikai laimingi irgi, tai dar labiau. – Ar kažkokį favoritą turite? – Mes abu esame „Lamborghini“ fanai, o, mažoji, kokia tau mašina patinka? – Auksinė“.
„Rusiški, tai degtukų dėžutės buvo. Tarška barška viskas, o čia tai visai kas kita“.
„Gal kažkurį nusižiūrėjai? – „Porsche Circle K“. – Kodėl? – Nes aš juos ilgai palaikau ir tikiuosi, kad jie vėl laimės, nes jie buvo tris metus iš eilės laimėję“.
Kiekvienas lenktynininkas tikisi laimėti ir yra įsitikinęs, kad jo automobilis geriausias.
„Mūsų yra „Cupra TCR“. Turi 2 litrų turbo variklį, su 350 arklių“, – pasakoja lenktynininkas Justas.
„Kokie lūkesčiai jūsų? – Spausti geležėlę. – Sunku bus šį savaitgalį? – Manau, taip. Lengva nebūna. Mes lengvų kelių neieškome“, – teigia lenktynininkas Rimvydas.
„Mūsų dyzelinis automobilis, 11 numeris, vienintelis ir nepakartojamas. – Kaip „dyzeliui“ sekasi prieš „benzą“ kovoti? – Pagal šiuos metus, tai bus sunkiau. Bet vis tiek, mes nepasiduosime, palaikome gerą nuotaiką ir bandysime parodyt, kad „dyzelis“ irgi gali kovoti“, – sako lenktynių dalyvis Rimas.
Toks nerimas ne veltui. Šį kartą lenktynėse kaip niekad daug „Porsche“ markės automobilių. O juos ekspertai įvardina vienais iš favoritų.
„Turime 3,8 litro opozicinį „Porsche“ variklį, arklių dabar tikrai nepasakysiu, nepamenu kiek. – Skaičius per didelis? – Skaičius per didelis, taip“, – sako lenktynių dalyvis Domas.
O favoritu lenktynininkų įvardijamas vieną iš komandų atstovaujantis buvęs „Formulės 1“ pilotas, legendinis Danijos sportininkas Janas Magnussenas.
„Konkurentai atrodo stiprūs. Manau, lenktynės bus tikras iššūkis. Visi 1006 kilometrai. Bet nekantrauju pradėti. – Net jums? – Net man. Labai stiprios komandos ir lenktynininkai. Turėsiu varžytis visu 100 procentų“, – pabrėžė „Formulės 1“ pilotas Janas Magnussenas.
Nerimą dalyviams kelia ir orai. Sinoptikai kalba apie lietų, o jis – lenktynininkams papildomas galvos skausmas.
„Oras gal įneš strategijų ir labai daug rokiruočių trasoje, nes drėgstant trasai, reikia keisti padangas“, – sakė lenktynių dalyvis Justas.
„Lietaus sąlygomis iš principo važiuoji kitomis trajektorijomis, žiūri, kad nebūtų prigumuota danga. Sausu oru važiuoji idealia trajektorija“, – teigia lenktynių dalyvis Rimvydas.
O kaip ten bus, paaiškės jau šeštadienį, kai dalyviai išsirikiuos prie starto linijos, o teisėjams davus ženklą,suriaumos galingi varikliai ir lenktynininkai nuskries į kone dešimties valandų maratoną.