Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
tie vežėjai tai kiek suprantu durnių ieškotojai , na senų žmonių pasakyta reisybė - kas ieško tas randa .
Kodėl vairuotoja dirba užsienyje? Ne tik alga didesnė, bet kaip normalūs žmonės miega lovoje, prausiasi duše. O kelionės išlaidas į namus padengia savininkas. Alga, savaime suprantama, kelis kartus didesnė.
@Darbas
Tai gal būk pavizdys. Atidaryk LT firma mokėk visus mokesčius duok salygas kaip Visų jūsų išsvajotos europos viešbučius, naujas fūras. Darbo minimaliai o pinigų maximaliai ir pažiūrėk po kiek laiko būsi visus skolintus pinigus paleidęs?
MELAS! Pinigų atskaito vis daugiau, o valandų deda vis daugiau. Todėl ir niekas nenori pusvelčiui dirbti. O užsieniečių nori dėl to, kad kai jiems nesumoka, jie, nemokėdami kalbos, per daug nesiaiškina...
Lietuvos darbdavys - naglas chamas,vergvaldys!
Ble klounai rašo....
Nepaisant to, darbdavių lūkesčiai dažnai prasilenkia su teoriniu parengimu. Nors profesinio mokymo kokybei tiesioginių pastabų tarnyba nesulaukia, transporto įmonės nuolat akcentuoja vieną aspektą – vairuotojo praktinės patirties stygių.
Tai jūs sup1sti darbdaviai atsakykite...kada atsivežate vergus iš Indijos o jau dabar vežate ir iš Zimbabvės tai jie turi labai aukštą praktinę patirtį??? Prieš mėnesį ryte teko Kauno Regitroje apsilankyti tai įspūdis jog patekau į Indiją.
Nepaisant to, darbdavių lūkesčiai dažnai prasilenkia su teoriniu parengimu. Nors profesinio mokymo kokybei tiesioginių pastabų tarnyba nesulaukia, transporto įmonės nuolat akcentuoja vieną aspektą – vairuotojo praktinės patirties stygių.
Tai jūs sup1sti darbdaviai atsakykite...kada atsivežate vergus iš Indijos o jau dabar vežate ir iš Zimbabvės tai jie turi labai aukštą praktinę patirtį??? Prieš mėnesį ryte teko Kauno Regitroje apsilankyti tai įspūdis jog patekau į Indiją.
kokie čia atlyginimai ašaros tiktai palyginkit vakarus darbdaviai nevykėliai sukčiai ypač aptarnavime
Europoje fura su LT numeriais tai pavojus gyvybei. Jeigu jų vairuotojai su boltu Vilniuje nemoka važiuoti, tai įsivaizduokite kaip jie važinėja su furomis. Paskutinis pavyzdys, tai transtira vairuotojas uzbekas Dortmunde vidury baltos dienos, nunešė ...... pasiruoškite.. ... 2 tramvajus. Apie 20 vokiečių sužeisti, apie 10 ligoninėje. Galite pagooglinti ir rasite.
@Andrius
Niekur ne žodžio apie tai nėra
@Paguglinau
Prašom. 1.wdr.de/nachrichten/ruhrgebiet/erneuter-stadtbahnunfall-dortmund-100.html
@Paguglinau
Blogai ieškojai-visur pilna
@Andrius
intertetas su azijos "lietuviais" ir jų padarytais cirkais. Siaubas kažkoks......
Sako augo atlygininai... prie LITO mokėjo 3500LT
TAI DABAR 1000EUR TAI ČIA AUGIMAS?
prie lito galejai pasidziaugt, inflecijos tokios nebuvo... o dabar ka valytoja 1000uždorba
TAI DABAR 1000EUR TAI ČIA AUGIMAS?
prie lito galejai pasidziaugt, inflecijos tokios nebuvo... o dabar ka valytoja 1000uždorba
Moketu oficialiai zmones dirbtu
Tokios betvarkės kokia yra Lietuvos vežėjų įmonėse, niekur kitur nerasite. Lietuvoje vežėjų įmonėse mažiausi atlyginimai Europoje, o darbo sąlygos pačios blogiausios Europoje. Visi čia atvykstantys vairuotojai vergai iš trečiųjų šalių jau po pirmo mėnesio galvoja kaip pabėgti į Lenkiją, Čekiją arba Estiją. Kada pvz vairuotojas baltarusis grįžta po reiso į Lietuvą, jis už savo pinigus Lenkijoje tvarkys furą jeigu yra koks yra koks nors smulkus įbrėžimas, nes Lietuvos stambieji vežėjai iš jo atlyginimo išskaičiuos trigubai daugiau, nors jie turi savo mechanikus ir tas remontas įmonei nieko nekainuos. Pametei kokį nors popieriuką, minus 1.000 eurų iš atlyginimo. Pvz vergas grįžo iš reiso ir turi gauti pvz 5.000 eurų, o jam vergvaldis išmoka 4.000, o 1.000 eurų išskaičiuoja nes pagal vergvaldžio skaičiavimus jis sunaudojo per daug kūro. Ir dar yra mažiausiai 10 budų kaip nemokėti atlyginimų savo vergams. Ir jeigu vergvaldžiai taip atvirai tyčiojasi iš savo vergų, tai Lietuvoje vairuotojų ne trukumas o perteklius, nes vergvaldžiai žino, kad jeigu jo vergas pabėgs, jam prezidentas ir ministrai dar atveš tiek kiek jiems reikės. Taip, tokios vergiškos sąlygos ne visose Lietuvos įmonėse, bet maždaug 80% tai tikrai. O jeigu žurnalistas nori patikrinti mano žodžius, tegul jis patikrina kiek vairuotojų pvz per paskutinius metus mūsų vergvaldžiai įdarbino vergų ir kiek per tą patį laiką vergų pabėgo.
@Švedas
tiesa niekam neidomi
Vairuotojų atlyginimai: pinigų moka vis daugiau, bet nėra kam dirbti – kalti patys vežėjai?