Tarp mažiausiųjų dalyvių, „Baby“ ir „Nano“ klasėse, visi sportininkai pasirodė itin užtikrintai, nepaisant jauno amžiaus. Jie ne tik drąsiai stojo prie starto linijos, bet ir demonstravo ryžtą, susikaupimą bei norą mokytis. Stebėti šiuos jaunus talentus trasoje buvo tikras įkvėpimas tiek žiūrovams, tiek vyresniems kolegoms.
Sužibėjo ir „Micro“ klasėse varžęsi jaunieji sportininkai. Po atkaklios kovos greičiausias tarp „Micro Max U9“ dalyvių buvo Aras Paskalis Bagatyrius, aplenkęs Andrių Maniušį ir Hugo Kaubi. „Micro Max“ klasėje aukščiausią vietą užėmė Remigijus Kriaučiūnas, o podiumą užbaigė Karlis Bernsons bei Emilis Čapkauskas.
Tuo tarpu „Mini Max“ klasėje triumfavo Jokūbas Vaškelis, už nugaros palikęs Mikkel Grantins ir Joss Huschka. „Max Senior“ klasėje, kur viso varžėsi net 43 sportininkai, pergalę iškovojo Lizzy Mentier. Po jos finišavo Dovydas Gudelevičius ir Toms Strele, kurių dvikovos trasoje nepaliko abejingų. Britė tapo vienintele mergina, tądien lipusia ant podiumo.
Greito tempo ir didelio meistriškumo pareikalavusioje „DD2“ klasėje pergale džiaugėsi Gustavs Usakovs, jam atkakliai iššūkį metė Ragnar Veerus ir Devin Sagadi, iki pat finišo kovoję dėl aukščiausių pozicijų. Tuo tarpu patyrusių sportininkų „DD2 Master“ įskaitoje nepralenkiamas buvo estas Priit Sei, antrąją vietą užėmė lietuvis Mykolas Mazinas, o trečias finišavo Eke Nurm, taip pat rodę solidų tempą.
Vienintelė klasė, kurioje nugalėtojai šįkart nebuvo paskelbti – „Junior“. Dėl kilusių techninių ir sportinių nesutarimų buvo pateiktos oficialios apeliacijos, todėl galutiniai rezultatai laikinai sustabdyti, o situacijos vertinimas perduotas federacijai. Tai primena, jog kartingas – ne tik greitis ir emocijos, bet ir aiškios taisyklės, kurias būtina užtikrinti visų dalyvių atžvilgiu.
„Šįkart turėjome viską: gerą orą, stiprią konkurenciją ir tikrą lenktynių šventę. Gera matyti, kad pagaliau ir saulė nepavedė, todėl visi galėjo mėgautis veiksmais tiek trasoje, tiek už jos ribų. Mūsų tikslas – ne tik pritraukti kuo daugiau važiuojančių sportininkų, bet ir stiprinti bendruomenę, auginti susidomėjimą autosportu Lietuvoje“, – po renginio kalbėjo organizatorius Martynas Tankevičius.
Šiuo etapu „Rotax Max Challenge Lithuania“ sezonas pasiekė pusiaukelę. Priešakyje – dar du etapai Lietuvoje birželį ir rugpjūtį, o baigiamasis – rugsėjį Latvijoje. Kova dėl kelialapių į pasaulinį „Rotax Max Grand Finals“ tik stiprėja, todėl kiekvienas startas tampa vis svarbesnis.