Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, stebint Eurovizijos finalą užkandžių lėkštės pilnėja, jas pildant traškučiais bei kukurūzais, mėsos ir žuvies užkandžiais, rašoma pranešime spaudai.
Masiškai perka šias prekes
„Eurovizijos“ dainų konkursas yra vienas masiškiausiai stebimų reginių, prie ekranų sutraukiantis tūkstančius žiūrovų ir, dažniausiai, ne po vieną – tai tapo tradicine šeimų ir draugų pramoga.
„Mums buvo įdomu, ar „Eurovizija“ keičia pirkėjų įpročius. Matome, kad tomis dienomis, kai transliuojami konkurso pusfinaliai bei finalas, pirkėjų krepšeliai iš tiesų pasikeičia.
Šiais vakarais tautiečiai nelinkę suktis virtuvėje – dvigubai padidėja valgyti paruoštų keptų ir virtų, mėsos gaminių paklausa, riešutų pardavimai šokteli per 70-80 proc., nuo pirmo pusfinalio įsigyjama beveik perpus daugiau džiovintų vaisių ir palaipsniui auga nealkoholinių alternatyvų pardavimai“, – pasakoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, minėto prekybos tinklo Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė.
Ji pastebi, kad pirkėjų krepšeliai keičiasi ir sulig kiekviena transliacija. Savaitės pradžioje vykstantis pirmasis „Eurovizijos“ pusfinalis pasitinkamas gana santūriai, pasirūpinus riešutais, džiovintais ir šviežiais vaisiais, maždaug perpus padidėja nealkoholinio alaus ir nealkoholinių kokteilių paklausa.
Pasitinkant antrąjį pusfinalį, nuperkama dar daugiau nealkoholinio alaus, trečdaliu padidėja nealkoholinio vyno paklausa.
Finalinis azartas dar pakoreguoja pirkinių sąrašą
„Praėjusių metų duomenys rodo, kad savaitgalį sulaukus „Eurovizijos“ finalo, apetitą tokiems sveikiems užkandžiams, kaip švieži ir džiovinti vaisiai staiga pakeičia traškučiai bei kukurūzai, užkandžių lėkštės pasipildo rūkytomis, vytintomis dešromis bei dešrelėmis, vytinta žuvimi, paštetais ir užtepėlėmis“, – „Eurovizijos“ įtaką pirkėjų įpročiams analizuoja minėto prekybos tinklo Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė.
„Tuo pat metu šią dieną įspūdingai šokteli nealkoholinių alternatyvų paklausa – nealkoholinio alaus paklausa padvigubėja, virš 50 proc. išauga nealkoholinio sidro pardavimai, nealkoholinio vyno įsigyjama 30 proc. daugiau“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!