Pasilepinti grožio procedūromis „Douglas“ apsilankė psichologė ir modelis Aistė Jasaitytė-Čeburiak su bičiulėmis. Čia moterys praleido kone visą popietę ir pasipuošė ne tik makiažu, bet ir naujomis šukuosenomis. Šeštadienio rytą į parduotuvę užsuko ir televizijos laidų vedėja bei žurnalistė Jovita Valeikaitė. Jai makiažo specialistė Alina Smirnova sukūrė šiemet ypač madingą prabangiai atrodantį makiažą.
Taip pat grožio specialistai madingiausiu makiažu papuošė ir dainininkę Aistę Pilvelytę, aktorę ir prodiuserę Jurgą Jutaitę bei modelį Vaidą Grikšaitę-Česnauskienę. „Kai esi modelis, makiažas ir šukuosenos tampa kasdienybe. Per ilgas grimo sesijas galima pasimokyti iš profesionalų ir sukauptas žinias pritaikyti namuose“ – sakė modelis V. Grikšaitė-Česnauskienė.
„Siekiame savo lankytojams pasiūlyti kur kas daugiau nei tik galimybę įsigyti kosmetikos priemonių. „Douglas“ galima ne tik apsipirkti, bet ir pasilepinti įvairiomis grožio procedūromis“, - sakė „Douglas“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė. Pasak jos, „Douglas“ grožio specialistai žengia koja kojon su naujausiomis grožio tendencijomis, todėl gali ne tik padėti išsirinkti tinkamas priemones, bet ir sukurti išskirtinį įvaizdį parduotuvės klientėms.
Pasak makiažo specialistės J. Smirnovos, šiemet žymiausi mados namai ir kosmetikos gamintojai linkę kaip niekad drąsiai eksperimentuoti kurdami ekstravagantišką makiažą. „Šią žiemą kuriant tiek dieninį, tiek vakarinį makiažą galima rinktis iš gausybės skirtingų įvaizdžių. Lietuvoje ypač madinga natūralumo ir prabangos sintezė. Šalies moterys itin pamėgo ryškius vyšninių atspalvių lūpų dažus, kuriuos derina prie saikingo akių makiažo“ – pasakojo J. Smirnova.