• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant šventinimam laikotarpiui, tarptautinė viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR Lithuania“ trečiadienio vakarą sukvietė grožio, mados ir pramogų pasaulio atstoves susipažinti su Kalėdinėmis naujienomis ir sezono tendencijomis. Renginio viešnioms buvo pristatyti tiek rinkoje neseniai pasirodę, tiek gerai žinomi mados ir grožio prekės ženklai.

Artėjant šventinimam laikotarpiui, tarptautinė viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR Lithuania“ trečiadienio vakarą sukvietė grožio, mados ir pramogų pasaulio atstoves susipažinti su Kalėdinėmis naujienomis ir sezono tendencijomis. Renginio viešnioms buvo pristatyti tiek rinkoje neseniai pasirodę, tiek gerai žinomi mados ir grožio prekės ženklai.

REKLAMA

„Pandemija neišvengiamai padarė įtakos vartotojų elgsenai – sulėtino tempą, nemažai žmonių renkasi dirbti iš namų, todėl atsiranda daugiau laiko. Kalbant apie grožio segmentą, matome išaugusį susidomėjimą odos priežiūros priemonėmis – odą puoselėjančiomis kaukėmis, ampulėmis, serumais, daugiau žingsnių įtraukiama į kasdienę odos priežiūros rutiną. Lygiagrečiai, poreikis makiažo priemonėms mažėja, vyrauja natūralesnis įvaizdis.

Madoje vis dar populiari ‘athleisurewear’ tendencija, kuomet kasdieniam nešiojimui renkamasi patogūs, judesių nevaržantys drabužiai, pavyzdžiui, jogos. Klasikiniai siluetai vis dažniau pritaikomi laisvalaikio drabužiams, pavyzdžiui, kelnės aukštu liemeniu iš jersey medžiagos.

REKLAMA
REKLAMA

Patogumas išlieka vienu iš pagrindinių kriterijų renkantis avalynę, prie kostiumų ir net klasikinių derinių drąsiai derinant sportinius batelius. Nyksta riba tarp miego ir laisvalaikio drabužių. Miego rūbai tarpusavy derinami su išeiginiais, tokiu būdu sukuriant naujus derinius – nėriniuoti atlasiniai šortukai ar naktiniai kartu su stambių siūlų megztiniais arba šilkinė pižama ir aukštakulniai“, – rinkos tendencijas komentavo mados ir grožio komunikacijų agentūros „Polhem PR Lithuania“ vadovė Ugnė Petrauskaitė.

REKLAMA

Naujienomis domėjsi pramogų ir televizijos veidai Indrė Kavaliauskaitė, Aistė Kabašinskaitė, Gelminė Glemžaitė, Kristina Kulbušauskaitė, Anžela Adamovič Gečienė, vizažistės Milita Daikerytė ir Neringa Čukinienė, Justina Gafarovaitė, stilistė Irina Sinė, nuomonės formuotojos, žurnalų moterims atstovai ir kiti mada besidomintys svečiai, rašoma pranešime spaudai.

Renginyje buvo pristatyta šventinė „Reserved“ kolekcija, PUMA laisvalaikio linija, „Grožio kodas“ odos priežiūros priemonės, „Biocell“ plaukų augimą skatinantys vitaminai Hair Shots su keratinu,  „Oilesen D3“ papildai su juodųjų ikrų aliejumi, odos priežiūros linijos „Beaute Pacifique“ ir „Dr.Irena Iris“, vaikų odos priežiūros linija „Vitalkind“, Kalėdinė „The Body Shop“ ir „Douglas“ kolekcija, „Mandarina Duck“ kelioniniai lagaminai, keto batonėliai „Good to Go“ ir daug kitų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų