Įžymybes pritraukė pret-a-porter mados naujienų pristatymai bei galimybė susipažinti ir įsigyti naujų Lietuvos dizainerių, tokių kaip Jolanta Talaikytė, Agnė Kuzmickaitė ar Giedrius Paulauskas, darbų. „Mados savaitė“ tęsis iki balandžio 18 d.
„Tikimės, kad tokie renginiai kaip šis padės edukuoti visuomenę ir skatinti kūrybiškai pažvelgti į kasdienį įvaizdį bei mokytis kurti savitą stilių, – sako mados ir stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. – Džiaugiamės, kad pirmą kartą organizuojama pret-a-porter mados savaitė sulaukia tokio lankytojų dėmesio – tai svarbi paskata tokius renginius organizuoti ir ateityje.“
„Mados savaitėje“ savo naują kolekciją lankytojams demonstravo dizainerė Jolanta Talaikytė, dizainerė Agnė Kuzmickaitė pristatė jau antrąją vaikams skirtą kolekciją, įkvėptą dukrelės Leonardos. Renginio metu taip pat pristatyta pirmoji „Happeak“ linija suaugusiems, „Bambizzi“ iškilmių drabužiai vaikams, stilistas Kęstutis Rimdžius konsultavo lankytojus, ieškančius stilingų batų, o parduotuvėje „Danija“ įvyko mados spektaklis, sulaukęs didelio svečių dėmesio.
Iki balandžio 18 d. lankytojai dar turi galimybę apsilankyti „Mados savaitės“ renginiuose: „Suit Supply“ vyriškų kostiumų biržoje, susipažinti su naujomis užsienio kūrėjų pret-a-porter drabužių linijomis: Kristinos Gavioli, „Rinachimento“, Alberto Feretti, Stuarto Weitzmano, „Stefanel“ mados namų drabužiais, Alexanderio Terekhovo rankinių linija. Be to, iki 25 d. laikinai įsikūrusioje D.POP-UP parduotuvėje bus galima įsigyti A. Kuzmickaitės, Aistės Nesterovaitės, „D.EFECT“, G. Paulausko, „LeMuse“, Rūtos Kiškytės darbų.
Mados ir stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 9 kavinės ir restoranai.