Liamas ir Lilly – vieni stilingiausių vaikų, kokius galite išvysti „Instagram“.
Tiesa, kad jos vaikai taps garsenybėmis, iš Lenkijos kilusi Aleksandra nė negalėjo įsivaizduoti, mat prieš jų sulaukdama moteris beveik nė nesinaudojo socialinėmis medijomis.
Vis dėlto 2013-aisiais ji sulaukė pasiūlymo iš savo draugių tinklaraštininkių – moterys siūlė Aleksandrai imti daugiau rodyti „Instagram“ savo vaiką. Tuo metu berniukui Liamui tebuvo 4 metai, tačiau jo mama itin mėgavosi prašmatniai puošdama savo sūnų.
A. Hoyles prisiminė, kad iš pradžių savo sūnų pasauliui parodydavo kas kelias savaites, tačiau išmokusi naudoti grotažymes, ji vis pažymėdavo, kad tai – „stilingas vaikas“, „Jungtinės Karalystės influenceris“ ir pan. Netrukus moters vaiką pastebėjo ir didieji „Instagram“ mados puslapiai, kurie pasidalijo jos nuotrauka.
Netrukus sekėjų skaičius ėmė greitai augti – per metus nuo kelių sekėjų jų skaičius išaugo iki 10 tūkst. Galiausiai, šiuo metu, A. Hoyles „Instagram“ vaikų puslapis turi kiek daugiau, nei 151 tūkst. sekėjų.
Įvairūs prekės ženklai ėmė rašyti Aleksandrai, siūlyti pareklamuoti savo prekes ir siųsti kalnus stilingų drabužių. Netrukus, susilaukusi antrojo vaiko – dukrelės Lily – ji ėmė viešinti ir jos nuotraukas. Tiesa, ji visuomet laikėsi vienos taisyklės, gerbiančios šeimos privatumą – niekuomet nenurodydavo tikslios vietos, kur yra.
Moters teigimu, vaikai iki šiol nesupranta, koks didelis kiekis žmonių yra jais susidomėjęs. Nepaisant to, jiems smagu pozuoti ir matuotis kalnus stilingų drabužių.
„Mums siųsdavo aksesuarus, batus, rankines, baldus, žaislus, lėlių namą ir netgi televizorių“, – prisiminė jauna mama.
Todėl nors iš pradžių mama viską darydavo dykai, vėliau, laikui bėgant, už kiekvieną įrašą ėmė prašyti prekės ženklų sumokėti nuo 60 iki 120 eurų. Dabar šeima visus uždirbtus pinigus kaupia vaikų ateičiai.
Daugiau A. Hoyles vaikų akimirkų – nuotraukų galerijoje.