• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusi vasara kaip niekada buvo derlinga vestuvėmis. Tai itin pajuto ir jau ne vienerius metus nuotakoms svarbiausias jų gyvenimo sukneles kurianti dizainerė Viktorija Jakučinskaitė. „Tiulio fėjos“ kūrėja džiaugiasi, kad vestuvinių suknelių mados su kiekvienais metais vis labiau išsilaisvina iš stereotipų ir prietarų gniaužtų. „Dar niekada gyvenime nekūriau tiek trumpų suknelių ir vėl į madą grįžtančių nuometų“, - žvelgdama į prabėgusios vasaros darbus sako V.Jakučinskaitė. Dizainerė neslepia, kad net 90 proc. visų jos sukuriamų drabužių yra būtent nuotakoms skirti apdarai, tačiau kiek jų sukūrė per visą savo kūrybinį kelią ir kiek kilometrų audinio joms sunaudojo, ji neskaičiuoja. „Tegu tai lieka tiems, kurie tik tuo ir didžiuojasi, man geriausias įvertinimas – patenkinta klientė“, - tvirtina kūrėja.

REKLAMA
REKLAMA

Sniego baltumo suknelių nekuria

Kalbant apie tradicines baltas sukneles, tokių pas „Tiulio fėja“ nerasite su žiburiu. V.Jakučinskaitė šiuo klausimu griežta: „Tokią spalvą vadinu šaldytuvo baltumo spalva, kuri nedera prie žmogaus odos. Iš pradžių klientėms būdavo šokas, bet jos sutikdavo, kad pieno ar dramblio kaulo spalva jom labiau tinka.“ Taip pat gana populiarios kūno spalvos, pudros atspalvių ir sendintos rožės spalvos. Netgi pilka.

REKLAMA

„Taip pat prie suknelių derinu kitokių spalvų diržus ar kitokios spalvos medžiaga aptraukiu sagas. Prietarai, kad suknelės detalės negali būti tamsios ar juodos spalvos, liko tik provincijoje“, - naujausias vestuvinių suknelių tendencijas vardija dizainerė.

Šiemet V.Jakučinskaitė taip pat kūrė nemažai suknelių, kurios susideda iš korseto ir sijono, tuomet nuotakos apatinę drabužio dalį gali keisti net kelis kartus.

REKLAMA
REKLAMA

Kai kurių nuotakų net akyse neregėjo

Šiais technologijų laikais keičiasi ne tik mados, bet ir suknelių kūrimo procesas. Dizainerė atskleidė, kad kai kurių savo klienčių nėra akyse mačiusi. „Nuotakos, gyvenančios užsienyje, pačios išsimatuoja, atsiunčia duomenis, o mes suknelę tiesiog išsiunčiame. Mano klientės gyvena visoje Europoje, o štai dabar vieną nuotakos suknelę siųsime net į Australiją“, - vis didėjančiu klienčių ratu džiaugėsi V.Jakučinskaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visgi, dešimt metų vestuvines sukneles kurianti dizainerė neslepia, kad nuotakos yra pačios sudėtingiausios ir įnoringiausios klientės. „Niekas nemoka būti toks priekabus, kaip nuotakos. Su jomis gali išgyventi visas jų emocijas – nuo euforijos ir savęs nuvertinimo. Tačiau turi eiti kartu su ja šiuo keliu ir ją palaikyti, ypač tada, kai draugės ar mamos nuotakoms perša savo nuomones, kokia turi būti vestuvinė suknelė“, - tvirtina „Tiulio fėjos“ kūrėja ir pataria jaunosioms į pirmus susitikimus su dizaineriais ateiti vienoms – be mamos, draugės ar būsimo vyro.

REKLAMA

Paklausta, ar teko susidurti su nuotakomis siaubūnėmis, V.Jakučinskaitė neneigia – tokių buvo. „Iš pradžių visos būna fainos, draugiškos, viena kitą suprantame iš pusės žodžio, bet kuo arčiau vestuvės – tuo didesnė panika. Yra buvę, kad apžiūrėdama savo pačios išsirinktą modelį, nuotaka tvirtina, kad norėjo ir prašė ne tokio. Mano tikslas – kad nuotaka būtų laiminga, todėl niekada nekovosiu ir nesakysiu, kad ji man sakė kitaip, nesakysiu, kad ji meluoja“, - apie savo darbo politiką kalba dizainerė.

REKLAMA

Tačiau jaunųjų įnoriai kartais sukelia tikrai stresines situacijas. Štai šiemet su amerikiečio Adamo Youngo ištekėjusi Evelina Anusauskaitė tiek vestuvių ceremonijos metu JAV, tiek šeimos šventės Lietuvoje metu vilkėjo V.Jakučinskaitės kūrinius. Tad nenuostabu, kad viena dizainerės klienčių užsigeidė būtent tokios nuotakos suknelės. „Mums ją reikėjo pakartoti per 12 valandų, tad penkiese dirbome net išsijuosę“, - pamena Viktorija.

Tuomet, kai išlydi nuotaką į svarbiausią jos gyvenimo šventę, dizainerė labiausiai iš jų laukia nuotraukų. Kūrėjai tai lyg šventinis sveikinimo atvirukas, primenantis, kad visas bemieges naktis ir sunkaus darbo valandas atperka patenkintos klientės šypsena.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų