„DDB Latvia“ ir „Kapitāls Networks“ prekių ženklų rinkimus organizuoja jau daugiau nei 15 metų. Šiemet prekių ženklai varžėsi 7 skirtingose kategorijose: Mylimiausias prekės ženklas, Mylimiausias žiniasklaidos prekės ženklas, Greičiausiai augantis, Geriausio darbdavio ir k.t. TV3 – pripažintas mylimiausiu žiniasklaidos prekės ženklu Lietuvoje.
„TV3 – šiandien daugiau nei televizija, tai didžiausia žiniasklaidos grupė Lietuvoje, apimanti ir radiją, ir internetą, ir televiziją. Mes keičiamės kartu su technologijomis ir žiūrovų įpročiais. Stengiamės atitikti jų lūkesčius ir norime būti pirmas pasirinkimas kiekviename ekrane. Todėl, būti mylimiausiu – svarbus įvertinimas, nes žmonės linkę leisti daugiau laiko su tais, kuriuos myli. O mums tai labai svarbu. Ačiū už jūsų meilę ir lojalumą“, – sakė TV3 žiniasklaidos grupės vadovė Laura Blaževičiūtė.
Pernai vykusiuose apdovanojimuose prekių ženklai varžėsi 8 skirtingose kategorijose. TV3 prekės ženklas gavo 3 apdovanojimus: „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Lietuvoje“, „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Latvijoje“ ir „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Baltijos šalyse“.
Prekių ženklų rinkimai Latvijoje organizuojami nuo 2004 m. Jie yra paremti išsamiais žmonių gyvenimo būdo ir prekės ženklų tyrimais, atliekamais Baltijos šalyse. Tyrimus vykdo „DDB Consulting“ bendradarbiaudama su „RAIT Custom Research Baltic“ ir žurnalu „Kapitāls“.
TV3 yra didžiausia žiniasklaidos grupė Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Lietuvoje jai priklauso nemokamo ir mokamo turinio media platformos. Nemokamo turinio media platformos: TV3, TV6 ir TV8 televizijos kanalai, naujienų ir pramogų portalas tv3.lt ir internetinė vaizdo turinio platforma TV3Play. Mokamo turinio media kanalai: skaitmeninė palydovinė televizija Home3 plačiausią sporto šakų pasirinkimą siūlantys kanalai TV3 Sport ir TV3 Sport 2, populiariausių filmų kanalas TV3 Film (buvęsTV1000 Premium) ir turinio platforma Go3