Šis „Ten Walls“ (draugams pažįstamo kaip Marijaus Adomaičio) darbas – tai kovo mėnesį pristatyto debiutinio albumo „Queen“ tęsinys, kuriame atsidūrė ir kiek kitaip skambantys, šokių aikštelei pritaikyti jau žinomi albumo kūriniai, ir dar niekur negirdėtas „INK“.
Po „Daddy Was a Milkman“ slapyvardžiu kuriantis Ignas Pociūnas prisipažįsta, jog prieš pusantrų metų sulaukęs Marijaus skambučio jis gerokai nustebo. „Iki tol buvome nepažįstami, tačiau žinojau jį kaip didelį autoritetą muzikos pasaulyje, – pasakoja jis. – Anksčiau kartu nedirbome, tad buvo ir džiugu, ir truputį neramu – nebuvau tikras ar viskas pavyks. Tačiau pasirodo – pergyvenau be reikalo.“
Marijus Adomaitis, netikėtai išgirdęs vieną iš tuo metu žaibiškai populiarėjančio „Daddy Was A Milkman“ dainų, buvo sužavėtas jo vokalo išskirtinumo. „Igno balsas man labai patinka – jis stiprus, originalus ir dar niekur negirdėtas. Pripažinsiu, jog buvau nustebintas, jog tai – lietuviškas vokalas. Iš karto supratau, kad norėčiau įrašyti su juo bendrą kūrinį“, – sako Marijus.
Atlikėjai kūrybinius darbus pasidalino lygiomis dalimis. Marijus ruošė instrumentinę dainos dalį, o tekstas, vokalas ir pati „INK“ istorija atiteko Ignui. „Mane šiek tiek nustebino Marijaus pasitikėjimas manimi, – džiaugiasi Ignas. – Rašydamas dainoms žodžius visuomet turiu konkrečią temą, kurią matau savaip ir nenoriu jos keisti – šia prasme dirbti su Marijumi buvo lengva, todėl esu jam už tai dėkingas.“
„INK“ pasakoja apie tatuiruočių prasmę ir jų istorijas. Ignas sako, jog seniai norėjo paliesti šią temą:„Man, asmeniškai, tatuiruotė – tai intravertiško žmogaus saviraiškos būdas, priemonė priimti ir tuo pačiu išlaisvinti savo nerimą bei baimes. Nuostabu, kad tai vyksta į savo kūną įsileidžiant dažus, suteikiant jiems prasmę. Žaviuosi piešiniais ant kūno, kurie yra gilūs ir su sava priežastimi, todėl džiaugiuosi galėdamas tai perteikti mūsų bendrame kūrinyje“, – pasakoja Ignas ir priduria, jog jis yra nepaprastai patenkintas abejomis kūrinio versijomis.
Jų kūrinį galite išgirsti čia: