Dviejų jaunų merginų įkurtas mados butikas pristato Lietuvoje dar nematytus aukščiausios kokybės prekinius ženklus iš Skandinavijos, Ispanijos, ir Amerikos. Ši unikalios koncepcijos erdvė sutraukė būrį garsiausių Lietuvos moterų ir stebino vakaro svečius netikėtomis staigmenomis, rašo pranešime spaudai.
Dviejų jaunų merginų entuziastinga idėja sukurti moteriškumu spinduliuojančią erdvę pritraukė tokių įžymybių kaip Ieva Stasiulėvičiūtė, modelio Kotrynos Kozlovaitės, mados tinklaraštininkių Simonos Burbaitės ir Gabijos Varnaitės dėmesį.
Naujojo butiko atidarymo šventė – tai tarsi manifestas moteriškumui, kurio metu Vilniaus senamiesčio Lydos gatvę užpildė rožinė spalva. Vakaro svečiai unikaliame gėlių bare galėjo susikurti vasariškas puokštes, o ypatingą vakaro nuotaiką kūrė DJ Aistė Regina muzikos ritmai.
Atidarymo metu butiko įkūrėjos neslėpė ambicingų tikslų: tai kur kas daugiau, negu rožinė drabužių parduotuvė. Merginų užmojis – sukurti moteris vienijančią unikalią bendruomenę.
„Pristatydamos šią erdvę norėjome sukurti daugiau, negu tiesiog rūbų parduotuvė, tai yra ne tik apie išskirtinio dizaino drabužius ir aksesuarus, bet ir apie meną, dizainą, gyvenimo būdą. Todėl čia ketiname organizuoti įvairius renginius, seminarus, diskusijas ir burti šiuolaikines moteris, kurios į madą ir stilių žiūri kur kas plačiau. Siekiame paneigti stereotipą, kad noras gražiai atrodyti yra tuštybė – mes kalbame apie laikui nepavaldžius ir kokybiškus drabužius bei visapusišką tobulėjimą“, – atidarymo metu tikino įkūrėjos.
Naujosios mados parduotuvės aplinka taip pat išduoda – tai unikali erdvė išskirtinai moterims. Foteliai su raudonais lūpdažiais, rožiniai šviestuvai ar net rožinė persirengimo kabina – ši spalva dominuoja visose interjero detalėse ir kviečia nepraeiti pro šalį.
Lietuvoje nematyti prekiniai ženklai
Naujojo butiko išskirtinumas – pirmą kartą Lietuvoje pristatomi prekiniai ženklai, atkeliaujantys iš skirtingų pasaulio šalių. Parduotuvės asortimente dominuoja kokybiški ir ilgaamžiai drabužiai, nišinės ir unikalios kolekcijos, kurios kviečia investuoti į kokybę ir apsipirkti sąmoningai.
Vienas unikaliausių naujosios parduotuvės vardų – ekstravagantiško bei itin moteriško stiliaus „ROTATE Birger Christensen“. Tai vienas geidžiamiausių ir viso pasaulio „fashionistų“ vertinamų prekinių ženklų, kurio drabužiai kuriami drąsioms moterims, mėgstančioms išsiskirti iš minios ir norinčioms savo kasdienybei suteikti spindesio. Kitas pasididžiavimo vertas pavadinimas – „3X1 Denim“ džinsinių drabužių prekinis ženklas, siūlantis išskirtinės kokybės rankų darbo produktus.
Visi naujosios parduotuvės drabužiai ir aksesuarai dera tarpusavyje, sukuriant kokybišką, bazinę rūbų kapsulę skirtingų figūrų, charakterių ir pomėgių atstovėms.
Tačiau parduotuvėje galima įsigyti ne tik rūbų, bet ir unikalaus dizaino knygų tokios nišinės leidyklos kaip „Taschen“. Vokietijoje įkurtos leidyklos leidiniai yra itin originalūs ir nenuspėjami – nuo knygų apie keliones, erotiką iki Peter Lindberg fotografijos ar ikoniškų Salvadoro Dali istorijų.