Korporacija "Starbucks" trečiadienį pranešė, kad buvęs "bitlas" Paulas McCartney (Polas Makartnis) taps pirmuoju muzikantu, kuris išleis albumą per naują šio kavinių tinklo įrašų studiją "Hear Music".
Šią žinią per kasmetinį kompanijos suvažiavimą Sietle paskelbė "Starbucks" vadovas Howardas Schultzas (Houvardas Čulcas).
64 metų P.McCartney susirinkime pasirodė per palydovinį vaizdo ryšį iš Londono ir teigė, kad toks jo žingsnis susijęs su iššūkiais, kurie yra iškilę pašlijusiai muzikos įrašų industrijai. Jis pažymėjo, kad šiuo metu atlikėjai ieško naujų būdų, kaip platinti kompaktinius diskus, kai išaugo internetinis piratavimas ir atsirado tokių konkuruojančių pramogų formų kaip video žaidimai.
Jungtinėse Valstijose albumų pardavimai šiais metais yra beveik 17 proc. mažesni negu pernai, rodo pardavimus analizuojančios kompanijos "Nielsen SoundScan" duomenys.
P.McCartney yra populiarus atlikėjas - jo 2002 metų gastrolės Šiaurės Amerikoje tapo pačiomis pelningiausiomis, kai į jas buvo parduota bilietų už 103 mln. dolerių. Tačiau muzikos veteranų atveju tokia sėkmė retai atsispindi įrašų pardavimuose.
"Grammy" apdovanojimui nominuotas paskutinis P.McCartney albumas "Chaos and Creation in the Backyard" pasirodė 2005 metais, tačiau Jungtinėse Valstijose jo buvo parduota tik 533 tūkst. kopijų, rodo "Nielsen SoundScan" duomenys.
P.McCartney, šiuo metu dalyvaujantis skyrybų procese su savo žmona Heather Mills (Heter Mils), teigė, jog pavadinimo kol kas neturintį naują albumą sieks išleisti birželio pradžioje.
"Starbucks" neatskleidžia, kiek pinigų ji uždirba iš diskų pardavimų, bet pažymėjo, kad šis verslas yra pelningas. H.Schultzas taip pat neatskleidė, kiek naujojo P.McCartey albumo kopijų jie tikisi parduoti.
"Starbucks" įrašų studiją "Hear Music" įskūrė anksčiau šį mėnesį. Šioje studijoje įrašyti albumai bus pardavinėjami kompanijos kavinėse ir muzikos parduotuvėse.
Sietlo kompanijos įtaka muzikos įrašų prekyboje išaugo dėl Ray Charleso (Rėjaus Čarlzo), Bobo Dylano (Bobo Dilano) ir kitų atlikėjų albumų, kurie buvo pardavinėjami jos parduotuvėse, sėkmės.
Išskyrus trumpą bendradarbiavimą su "Columbia Records" 9-ojo dešimtmečio pradžioje, P.McCartney beveik visą savo karjerą praleido su "EMI". Ši britų kompanija, bendradarbiaudama su "The Beatles" studija "Apple", platina "The Beatles" katalogą, įskaitant dainą "Strawberry Fields". P.McCartney per savo muzikos leidybos koncerną "MPL Communications" EMI perleido ir savo solinių kūrinių teises.