Įtaigiausia nuomonės formuotoja pripažinta socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino. Antroje vietoje – fotografas ir šokėjas Naglis Bierancas, o trečioje – sportininkas Žydrūnas Savickas.
Toliau reitinge rikiuojasi stilistė Agnė Jagelavičiūtė, aktorius Mantas Stonkus, radijo ir televizijos laidų, renginių vedėjas Jonas Nainys, humoristas ir renginių vedėjas Mantas Katleris, radijo ir televizijos laidų vedėjas Rolandas Mackevičius ir Ieva Mackevičienė bei televizijos laidų vedėja Gintarė Gurevičiūtė.
„Sukūrėme formulę, išanalizavome 130 populiariausių šalies nuomonės formuotojų kasdienę socialinių tinklų komunikaciją ir išreitingavome daugiausiai įtaigos turėjusius nuomonės formuotojus, bendradarbiaujančius su prekės ženklais. Svarbiausia, kad vertinome ne sekėjų skaičių, o turinį ir jo įtaigumą“, – pažymėjo reitingo sudarytojų, agentūros „SuperYou“ direktorius Mindaugas Lataitis.
Nuomonės formuotojų reitingas sudarytas pagal formulę, kuri susideda iš nuomonės formuotojo turinio sklaidos bei aktualumo auditorijai vertinimo ir iš komunikacijos ekspertų komisijos skiriamų balų. Rinkodaros ir komunikacijos specialistai ištyrė nuomonės formuotojų aktyvumą socialiniuose tinkluose 2019 m. sausio – birželio mėnesiais.
„Šiandien nuomonės formuotojai nebėra vien tik socialinių tinklų žvaigždės, tačiau ir efektyvūs reklamos kanalai. Dažniausiai visai nekaltai, o kartais ir be jokių užuolankų jie geba parduoti mums prekę. Akivaizdu, kad nuomonės formuotojai yra socialinių medijų dabartis ir bent jau artimiausia ateitis. Žmonių pasitikėjimas influenceriais socialiniuose tinkluose yra didesnis nei pasitikėjimas prekės ženklų žinutėmis. Todėl prekės ženklai ir renkasi šį kanalą, dažnai bandydami ir mokydamiesi iš savo patirčių“, – sako projektų direktorė Gintarė Surgutanovienė.
Jos teigimu influencerių veikla dažnai yra atsakingas ir daug pastangų reikalaujantis darbas. „Pavyzdžiui, sukurti dešimtis Instagram Stories per dieną išlaikant auditorijos įsitraukimą arba sukurti kelis ilgesnio formato video per savaitę – tai reikalauja ne tik laiko sąnaudų, bet ir kūrybinių idėjų šviežumo“, – pabrėžė G. Surgutanovienė.
Reitingo sudarytojų teigimu, artimiausiu metu bus paskelbti ir įtaigiausių nuomonės formuotojų socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Youtube“ dešimtukai.
„Pasirinkome skirtingų kanalų dešimtukus, nes kanalų specifika diktuoja vis kitokias taisykles: formatą, skiriamus resursus, matuojamus rodiklius. Todėl lyginti nuomonės formuotojų skirtinguose socialiniuose tinkluose, pavyzdžiui, „Youtube“ su „Facebook“ nebūtų tikslinga, nes jų rezultatai skiriasi“, – teigė vadovas M. Lataitis.