Socialinės žiniasklaidos gigantė blokavo Melburno susitikimo „Cherchez La Femme: Feminism and Fat“ reklamą, nurodydama, kad tas atvaizdas neatitinka jos gairių dėl reklamos.
Organizatoriams ėmus kelti klausimus dėl tokio sprendimo, feisbuko reklamų komanda atrašė, kad toji reklama neatitinka jų sveikatos ir geros fizinės būklės politikos, nes joje „nepageidaujamu būdu vaizduojamas kūnas ar kūno dalys“.
„Tokios reklamos nėra leidžiamos, nes verčia žiūrovus blogai jaustis“, – sakoma laiške organizatorei Jessamy Gleeson, kurią pribloškė tai, jog feisbukas, „tikriausiai nė nenumano, kad „plius“ dydžio, save storomis vadinančios moterys gali puikiai jaustis“.
Ji paragino sekėjus feisbuke „smarkiai pykti ant bet ko, kas bando mums pasakyti, kad kai kurie kūnai yra labiau „pageidaujami“ už kitus“.
„Facebook“ ignoravo faktą, kad mūsų renginio metu bus diskutuojama apie kūno pozityvumą (kuris būna visų pavidalų ir dydžių, bet konkrečiu mūsų renginio atveju – storų kūnų)“, – rašė ji.
Vietoje to feisbukas „priėjo prie išvados, kad mes norime priversti moteris jaustis blogai ... paskelbdami nuostabios „plius“ dydžio moters atvaizdą“.
Pasak J.Gleeson, „Facebook“ vėliau atsiprašė ir atsiuntė jai žinutę, kurioje pripažino, kad neteisingai įvertino tą reklamą.
„Mūsų politika yra vykdoma siekiant padėti apsaugoti bendruomenę nuo įžeidžiamų reklamų, kurios gali pakenkti jų patirčiai mūsų platformoje“, – sakoma momentinėje ekrano nuotraukoje, kurią J.Gleeson paskelbė „Twitter“.
„Čia ne tas atvejis ir aš atsiprašau už mūsų neteisingą atsiliepimą. Mes vertiname milijonus reklamų per savaitę ir pasitaiko atvejų, kai neteisingai nepritariame atvaizdui, kuris mūsų politikos nepažeidžia“, – sakoma žinutėje.