Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
na del kuro tikrai nesmaone pagal yra tam tikri reikalavimai kuriuos privalu paisiti. Lakunai juk nesavizudziai ir proto pas juos daugiau nei pvz pas musu seimo narius. kiek pasokojo man vienas lakunas kuro lektuve turi buti : kuras marsrutui + iki atsarginio + 30min( jei reaktyvinis) laukimui virs atasrginio + 5%( nuo keliones kuro) arba 5 min kuro laukimui virs atsarginio oro uosto taip kad nelabai tikiu kad kas skristu su maziau.
Teigiate neturedamas (a) info. Yra buve nemazai katastrofu butent del kuro trukumo. Stai Jums laisvalaikiui: lizdas.lt/aviacija
seip reiketu nebijok skristi, nes skristi yra zymiai saugiau negu vaziuoti su masina
tu skiri lektuva, nuo masinos? :)
ko cia bijoti... o kiek kasdien masinus usidauzia - lektuvu maziau
O kai važiuoji mašina, dar mažesnėj erdvėj, tai,manai, išlipti galima? :DDDD
nu jo... As ir taip ziauriai bijau skristi :D bet bijau ne nelaimes, o labai mazos uzdaros erdves. kai pagalvoju kad negalesiu islipti is lektuvo, kai jis ore :D
Kai kurie dalykai logiški, kiti - abejotini. Vietiniuose (iki 1000km) skrydžiuose ne kartą teko skristi atgal (o ne į artimiausią oro uostą), tai kalbos apie kurą keistos, nebent šneka apie tarpkontinentinius skrydžius, bet kad kuro būtų paskaičiuota tik keliom minutėm daugiau, nei reikės - nenoriu tikėti, per daug faktorių, kurių pakilimo metu niekas dar nežino ir negirdėjau nei vieno atvejo, kai kažkas turėtų leistis avariniu būdu dėl kuro trūkumo, ar kad lėktuvo katastrofos priežastis - kuro trūkumas (be kuro sistemos pažeidimų).
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų