Villa, kuri moterų gimnastikos komandinėse varžybose užėmė antrąją vietą po Jungtinių Amerikos Valstijų, buvo remiama itališko sūrio „Parmesan“.
Nors neaišku, ar ją vis dar remia sūrio įmonė, Villa greitai išpopuliarėjo. Socialiniuose greitai paplito jos nuotraukos, kuriose ji pozuoja su dideliais sūriais.
Nuo 2022 m. ji neskelbė jokio reklaminio bendrovės turinio.
Pirmoji partija nuotraukų, kuriomis pasidalijo Villa su sūriu, nuo trečiadienio vakaro surinko daugiau nei 11 mln. reakcijų „Twitter“ tinkle.
21-erių metų sportininkė dalyvauja savo pirmosiose olimpinėse žaidynėse, nors ir pateko į Tokijo olimpines žaidynes, tačiau, likus kelioms dienoms iki pirmosios kelionės, patempusi čiurną, į varžybas nepateko.
Pirmadienį ji padėjo Italijai iškovoti pirmąjį komandinį medalį moterų gimnastikos rungtyje nuo 1928 m.
Ji paneigė lūkesčius bendradarbiauti su sporto įmonėmis ir bendradarbiavo su sūrio gamintoju bei gyrė parmezano sūrį už „paramą“ „šiuo labai svarbiu jos karjeros momentu“.
Giorgia pasidalijo nuotraukomis, kuriose ji pozuoja ant parmezano sūrio, vilkėdama gimnastikos aprangą, kuri po olimpinės pergalės atsidūrė dėmesio centre, o vienas socialinės žiniasklaidos vartotojas ją pavadino: „naująja heroje“.
Nors neaišku, ar Giorgia ir toliau bendradarbiauja su "Parmigiano Reggiano", socialinių tinklų vartotojai žavisi vėl pasirodžiusiomis nuotraukomis.
Per visą 2021 m. balandį prasidėjusią prekės ženklo sutartį 21-erių metų mergina dalijosi įrašais apie sūrį.
Vienoje nuotraukoje ji atsigulė šalia parmezano ir žvelgė į kamerą nutaisiusi rimtą veido išraišką.
Kitoje ji atsisėdo ant trijų parmezano sūrių ir dramatiškai pozavo priešais kamerą.
Sportininkė gyrė parmezano, kuriame yra daugiau baltymų nei daugelyje kitų sūrių, maistinę vertę.
Po to, kai jos pergalė Paryžiaus olimpinėse žaidynėse katapultavo nuotraukas į dėmesio centrą, Giorgia pritraukė naują gerbėjų ratą - sūrio mėgėjus.