Susirinkusieji spėliojo, kas slepiasi po „Pop-up 2000 mėsainių restorano“ vardu, kurio organizatoriai noriai kvietė svečius stebėti mėsainių gamybos procesą nuo pat mėsos kepimo ant čia pat vietoje įrengto grilio iki pagardinimo padažu. Renginio pabaigoje paaiškėjo, jog unikalios Lietuvoje akcijos autorius – restoranų tinklas „McDonald‘s“.
„Šiandien vilniečiams ir miesto svečiams surengėme šventę, kurios metu norėjome iš arčiau supažindinti su daugelio pamėgtų mėsainių gamyba. Šventės dalyvius ne tik kvietėme gyvai stebėti mėsainių ruošimą, bet ir čia pat paragauti juos sudarančių ingredientų. Laikomės pačių aukščiausių kokybės standartų – kiekviename mūsų restorane visi mėsainiai gaminami iš aukščiausios kokybės 100 proc. jautienos, jiems naudojamos tik pačios šviežiausios daržovės ir šviežiai paskrudintos bandelės – šiandien tuo įsitikinti galėjo kiekvienas“, – sakėn įmonės restoranų tinklo marketingo vadovas Baltijos šalyse Marius Stonkus.
Su šmaikščiuoju aktoriumi Mantu Stonkumi priešaky šio pop–up restorano svečiai ne tik skaičiavo mėsainius, bet ir kūrė jiems originalius pavadinimus. Sporto entuziastai turėjo progą susirungti nuotaikingose stalo futbolo varžybose ar išmėginti jėgas milžiniškų šachmatų lauke. Mėsainių mėgėjų neatbaidė net ir žvarbus vėjas ar retsykiais pasirodantis lietus.