Stilingame žaibo formos flakonėlyje sudėtas pasitikėjimas, rafinuotumas, nenuspėjamumas, seksualumas ir herojiškumas – būtent šios savybės turėjo dominuoti ir ieškomų vyrų charakteriuose.
Dėmesį patraukė sėkmingai per gyvenimą žygiuojantys J. Jarutis, J. Misevičius ir R. Mulevičius, mat šie šarmingi stipriosios lyties atstovai visapusiškai atitiko naujojo kvapo filosofiją. Visi trys jie drąsiai stojo priešais fotomenininko Gedimino Žilinsko fotoobjektyvą ir įkūnijo reikiamą tipažą.
Veržlus ir principingas modelis J. Misevičius sako, kad tapti tokio prekės ženklo ambasadoriumi jam – smagi patirtis, praturtinsianti gyvenimą dar viena įsimintina istorija. „Vyro seksualumas yra jo išmintis ir protas, vertybės, kuriomis jis vadovaujasi. Herojiškumas atsiskleidžia tada, kai netikėčiausiose situacijoje vyras sugeba išlikti tikru žmogumi prieš save patį ir aplinkinius, neapleidžia įsitikinimų ir tėvynės.“
Restoranų ir barų verslą vystantis R.Mulevičius juokaudamas sako, kad savyje labiausiai mato išreikštą seksualumą: „Užgožia visas kitas savybes! – nusijuokia verslininkas. – Jeigu rimtai, tai esu labai aktyvus žmogus. Mano gyvenimas kupinas nuotykių ir iššūkių, o norint taip gyventi neišvengiamai reikalingos ir daugybė kitų savybių. Štai ambasadoriaus statusas mane įpareigoja tapti dar ryškesne savojo aš versija, kurią ir pastebėjo tarptautinis mados prekės ženklas.“
Populiarusis atlikėjas J. Jarutis jau ne kartą įrodė, kad yra vertas tapti pripažintų prekės ženklų reklaminiu veidu. Solidus įvaizdis ir kūrybinis talentas žavi aplinkinius ir kelia pasitikėjimą. „Esu paprasta, bet jau nebe vėjavaikiška, o gana brandi asmenybė,“– svarsto Justinas. Atlikėjas prisipažįsta, kad namuose didelės kvepalų kolekcijos neturi, tačiau visada renkasi stipresnio aromato kvepalų flakonėlį: „Turiu keletą kvapų, kuriuos mielai purškiu dieną arba vakarą.“