Vasario 20 d. vyksiančiame Baltijos šalių kokteilių čempionato finale rungsis keturi lietuviai, spalį laimėję atrankinį turą, ir geriausi latvių bei estų barmenai. Tris mėnesius iki finalinio etapo barmenai turėjo pristatinėti savo kokteilius visuomenei ir pelnyti jos palankumą, finaliniame etape šių akcijų efektyvumas kokteilių kūrėjams dovanos beveik ketvirtadalį visų galimų balų. Kokteilių kūrėjai pasakojo sulaukę komplimentų ir net kokteilių įtraukimo į užsienio barų meniu.
„Sunaudojau tikriausiai šiltnamį agurkų, dūmai sklido po visą Islandijos gatvę, o klevų sirupo importas iš Kanados turėjo padvigubėti“, – juokiasi vienas finalistų Giedrius Rimgaila. Savo kokteilį „Maple Soul“ vaikinas klientams siūlė bare, kuriame dirba.
Vienintelė moteris tarp laimėtojų lietuvių – Aušra Kazlauskienė – finaliniam etapui ruošėsi itin intensyviai. „Pirmąjį mėnesį rengiau pristatymo strategiją ir medžiagą. Likusį laiką dariau kokteilio „Greenish Cascade“ pristatymus bare, kuriame dirbu. Klientai kartu su kokteiliu gaudavo ir lapelį, kuriame turėjo keliais žodžiais apibūdinti gėrimą, o norintys dalyvauti žaidimuose galėjo spėlioti kokteilio ingredientų proporcijas. Po tokių pristatymų sulaukiau kvietimo pristatyti kokteilį privačiuose vakaruose“, – komplimentais džiaugiasi barmenė.
Tame pačiame bare dirbantys klaipėdiečiai Algirdas Mulevičius ir Tadas Beržis darbo vietoje kokteilių pristatymo akcijas vykdė kartu, tačiau konkurencija išliko. „Atsispausdinau apie tūkstantį lipdukų, kuriuos dalinau žmonėms įvairiose vietose bei pardavinėdamas kokteilius bare. Kituose Lietuvos baruose ruošiau savo kokteilį „Spring Revival“, dalis barų įtraukė jį į savo meniu, tai padarė net baras Kopenhagoje. Sukūriau kokteiliui paskyrą socialiniame tinkle ir pristatinėjau jį ten“, – sako A. Mulevičius, per tris mėnesius savo kokteilį plakęs apie 700 kartų.
Šią savaitę vyksiančiame Baltijos šalių finale barmenus vertins kompetentinga tarptautinė komisija. Kartu su D. Cordoba žiuri veikloje dalyvaus 2012-ųjų „Bacardi Global Legacy Cocktail Competition“ nugalėtojas iš Niujorko Shingo Gokan ir „Bacardi“ prekės ženklo ambasadorius Belgijoje Frank Symons.
Baltijos šalių finalo laimėtojas gaus kelialapį į pasaulinį čempionatą Maskvoje. „Pasaulinis konkursas – puiki proga barmenams išbandyti save, susirungti su kitais geriausiais gėrimų srities specialistais, pelnyti tarptautinį pripažinimą ir patekti į „Bacardi“ romo istoriją“, – sako „Bacardi“ prekės ženklo ambasadorius Lietuvoje Remigijus Beinoras.
„Bacardi Global Legacy Cocktail Competition“ konkurso laimėtojo kokteilis yra įtraukiamas į „Bacardi“ rekomenduojamų kokteilių sąrašą, o pats gėrimo autorius keliauja po pasaulį rengdamas mokymus, kuriuose pristato savo kurtą gėrimą bei gauna proga nuvykus į Meksiką pačiam pagaminti romą