I. Dorofėjūtė mada pradėjo domėtis dar vaikystėje. Kaip prisimena, su malonumu stebėdavo, kaip mama siuva rūbus sau ir lėlėms. Prekės ženklo įkūrėja pasakoja, kad šypseną sukėlė rastas vaikystės piešinys, kuriame pavaizduota podiumu einanti moteris su prierašu „Kai užaugsiu, būsiu rūbų modeliuotoja“. I. Dorofėjūtę visada domino mada, tačiau galiausiai ji pasirinko architektūros studijas, o vėliau – interjero dizainą, rašoma pranešime spaudai.
Pripažinta interjero dizainerė Indrė Dorofėjūtė pristato drabužių liniją: kolekciją įkvėpė 7–8 dešimtmečių dvasia
(34 nuotr.) Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Interjero dizainerė I. Dorofėjūtė pristato 7–8 dešimtmečių įkvėptą mados prekės ženklą (nuotr. Linajushke)
Šiandien I. Dorofėjūtė viena žinomiausių šalies interjero dizainerių, vadovaujanti nuosavai studijai ir pelniusi daugybę apdovanojimų. Dizainerė nežada atsisakyti savo darbo, o drabužių kūrimas yra širdžiai miela veikla. „Vieną dieną mama pasiūlė sukurti jos vystomam drabužių prekės ženklui kolekciją. Ši mintis mane labai įtraukė. Tačiau supratau, kad noriu kurti individualiai ir sukurti ką nors nuo nulio. Pirmoji kolekcija sukurta per keturis mėnesius, o idėjų turiu daugybę. Pradėjus kurti sunkiausia rasti profesionalius siuvėjus. Ši veikla man labai įdomi, su dideliu smalsumu gilinuosi į audinių subtilybes“, – pasakoja I. Dorofėjūtė.
Dizainerė prekės ženklo pavadinimui ieškojo žodžio, kuris jungtų architektūrą ir madą. Taip I. Dorofėjūtė prisiminė žodį „mastelis“, kuris anglų kalba skamba „scale“. Tiek kuriant interjerus, tiek drabužius Indrė vadovaujasi proporcijomis. Skaičius „11“ taip pat turi simbolinę reikšmę. Prekės ženklas oficialiai dienos šviesą išvydo birželio 1 d., Indrės gimtadienis liepos 1 d, o „11“ yra jos laimingas skaičius. „Mane įkvepia 7–8 dešimtmečių mada, asmenybės, filmai ir muzika. Tai buvo ypatingas laikmetis, kai viskas sukosi apie laisvės troškimą, džiugią disko muziką, mada dvelkė moteriškumu bei drąsa“, – pasakoja prekės ženklo sumanytoja.
I. Dorofėjūtė kuria tokius drabužius, kuriuos pati mielai vilki. Fotosesija taip pat vyko dizainerės širdžiai artimose vietose. Pirmoji – vinilinių plokštelių parduotuvė. Indrės namuose yra patefonas, ji labai mėgsta pirkti plokšteles ir jų klausytis. Vilniuje esanti bareljefinė siena atspindi dizainerę kurti įkvepiančią senąją architektūrą. Smėlio karjeruose įamžintas Indrei priklausantis kemperis simbolizuoja amerikietiškos laisvės pojūtį bei mylimas keliones. Drabužių pavadinimai taip pat atspindi to laikmečio dvasią. Platėjantys džinsai pavadinti „Charlie's angel“, suknelės „Woodstock“, „California dreamin“, „Twiggy“, „Boho goddess“ ir kitais vardais.
„Ši kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti įvairioms ir spalvingoms. Po darbo dienos rūpesčių norisi pasipuošti taip, kad jaustumeisi ypatinga, spinduliuotum drąsa. Įsivaizduoju, kad mano kurtus drabužius atras savimi pasitikinčios moterys, kurių širdyje elegancija persipina su rokenrolu. Šios moterys mėgsta šokti, išsiskirti minioje bei būti laisvos. Joms nesvetimas menas, meilė savo kūnui bei gyvenimui“, – pasakoja I. Dorofėjūtė, šaltajam sezonui planuojanti paltų ir vakarinių suknelių kolekciją.
REKLAMA