Nors su tokiu trumpu žvilgančiu apdarėliu ne kiekviena moteris jaučiasi saugiai, Lina sako, jog tokia suknelė jai labai patogi, o svarbiausia – išryškina privalumus ir skleidžia moteriškumo kerus, kurie ypač reikalingi norint įveikti konkurentes.
„Drabužiai, kuriuos renkuosi, priklauso nuo to, kur jais vilkėdama eisiu ir ką veiksiu, tačiau visada noriu atrodyti gražiai ir būti „pasitempusi“. Kasdienai dažniau renkuosi laisvesnio stiliaus, patogius drabužius, tačiau pasitaikius progai, kaip ir kiekviena moteris, mėgstu pasipuošti. Labai mėgstu aukštakulnius, be to, kad ir ką vilkėčiau, stengiuosi pabrėžti kojas“, – savo paslaptis atskleidžia Lina ir kitas merginas, turinčias dailias kojas, drąsina jų neslėpti.
Charizmos ir žavesio nestokojanti pretendentė į svajonių merginos titulą įsitikinusi, jog tikrasis seksualumas sklinda iš moters vidaus, o drabužiai tėra papildoma priemonė jam išreikšti ir sustiprinti.
„Kasdien esu paprasta, bet tai nereiškia, jog prasta. Netrukus patys tuo įsitikinsite“, – intriguoja L. Bivainytė.
L. Bivainytė šią savaitę dėl pirmosios savaitės nugalėtojos titulo, atversiančio duris į konkurso „Lietuvos svajonių mergina“ finalą, kovoja su Paula Čepinskaite. Savaitės nugalėtoja bus apdovanota ilgalaikio plaukų šalinimo namuose ekspertu fotoepiliatoriumi „Silk‘n Glide“.
Merginos jau gali registruotis ir dalyvauti atrankoje dėl patekimo į tolesnių savaičių dvikovas didžiausiame pažinčių portale draugas.lt bei projekto partnerio „Step Top“ profilyje socialiniame tinkle „Facebook“. Pirmą kartą šalyje rengiamame konkurse „Lietuvos svajonių mergina“ kviečiamos dalyvauti žavios, charizmatiškos, nuotaikingos, svajonių turinčios ir svajoti mėgstančios merginos, sulaukusios 18 metų amžiaus.
Pagrindinis konkurso „Lietuvos svajonių mergina“ partneris – avalynė ir aksesuarai „Step Top“. Savaitės prizo steigėjas – ilgalaikio plaukų šalinimo namuose ekspertas fotoepiliatorius „Silk‘n Glide“. Kiti partneriai: sparnuotos idėjos paliesti ypač švelnaus skonio putojantys gėrimai „Selavi“, parduodami visose „Rimi“ parduotuvėse, perkamiausių Europoje dainų radijas „European Hit Radio“.