• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viena pirkėja, už dešreles sumokėjusi 2 centais daugiau nei buvo nurodyta kainoje, laimėjo teismo procesą prieš prekybos centrą „Walmart“.Mary Bach, kuriai bylinėjimasis su „Walmart“ jau tapo įpročiu, pasipiktino, kai vienoje prekybos tinklo parduotuvėje Delmonte, Pensilvanijoje, už pakuotę dešrelių buvo priversta mokėti 1 dolerį, nors kainoje buvo nurodyta 98 centai, rašo britų „Daily Mail“.

Viena pirkėja, už dešreles sumokėjusi 2 centais daugiau nei buvo nurodyta kainoje, laimėjo teismo procesą prieš prekybos centrą „Walmart“.Mary Bach, kuriai bylinėjimasis su „Walmart“ jau tapo įpročiu, pasipiktino, kai vienoje prekybos tinklo parduotuvėje Delmonte, Pensilvanijoje, už pakuotę dešrelių buvo priversta mokėti 1 dolerį, nors kainoje buvo nurodyta 98 centai, rašo britų „Daily Mail“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Walmart“ įrodinėjo, kad painiavą dėl kainos sukėlė nauja pakuotė, tačiau M. Bach tvirtino, kad per didelė kaina buvo imama tyčia.

REKLAMA

Teisėjas Charlesas Conway sutiko su pareiškėja ir nusprendė, kad parduotuvė pažeidė prekybos įstatymus. Jis priteisė M. Bach 100 dolerių žalos atlyginimą ir 80 dolerių teismo išlaidoms padengti, praneša Pitsburgo „Tribune-Review“.

„Tai jau penktas ieškinys, kurį laimėjau prieš šią parduotuvę. Visi jie dėl tos pačios problemos: įpročio kainoje ant lentynos nurodyti mažesnę sumą nei kaina, kurią nuskaito kasos aparatas“, – po teismo sakė M. Bach.

REKLAMA
REKLAMA

Ji teigia tikinti, kad ši byla padės užtikrinti, kad nuo panašių klaidų nenukentėtų kiti pirkėjai.

M. Bach teisme tvirtino, kad rugsėjo 20 dieną parduotuvėje pasiėmė dešrelių, ant kurių nurodyta 98 centų kaina, tačiau kasoje už jas privalėjo sumokėti 1 dolerį.

„Parduotuvės administratorius pasielgė teisingai, kai nurodžiau klaidą. Jis man grąžino permoką ir pasižymėjo klaidą“, – pasakojo moteris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau po šešių dienų ji vėl nuėjo į parduotuvę nusipirkti tų pačių dešrelių ir vėl pasikartojo tas pats dalykas. Šį kartą M. Bach pinigų grąžinimas nebedomino – ji padavė parduotuvę į teismą.

„Walmart“ advokatas Timothy J. Niemanas tvirtino, kad M. Bach, dėl klaidingai nurodytų kainų teismuose kovojanti jau 17 metų, iš tiesų ne apsipirkinėjo, o dairėsi naujo ieškinio.

„Walmart“ atstovas Gregas Rossiteris teigė, kad kompanija bandė grąžinti pinigus M. Bach, tačiau ji atsisakė juos paimti. Anot jo, „Walmart“ nesutinka su teismo sprendimu ir svarsto turimas galimybes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų