Didžiosios Britanijos sostinėje lietuvių prekinis ženklas pristatė naujausius savo kūrybos inovatyvaus dizaino lino gaminius.
„Mūsų kūrybinė komanda labai džiaugiasi, kad šiuolaikiška lietuviškos mados interpretacija yra įdomi ne tik mūsų šalyje“ , – sako prekės ženklo įkūrėjos Jelena Vainorė ir Sandra Mockutė-Cicėnė.
Kūrėjos neslėpė džiugesio, kad išpopuliarėjus internetinei prekybai modernius drabužius iš lietuviško lino atrado JAV, Kanados, Kazachstano, Didžiosios Britanijos bei kitų Europos šalių ir netgi Indonezijos pirkėjai.
Po keturių raidžių šifru slepiasi dviejų kuriančių moterų idėjos atspirties taškas: „Live. Unique. Edgy. Lithuanian“. Jau šešioliktus metus gyvuojantis mados prekės ženklas yra žinomas dėl ištikimybės lietuviškam linui, nepriekaištingos kokybės, nuolatos ieškomo subtilaus kompromiso tarp asimetrijos, elegancijos bei sportinio stiliaus elementų.
Kūrybinį tendemą sudaro mama (J. Vainorė) ir dukra (S. Mockutė-Cicėnė). „Nors ir atsiranda kūrybinių ginčų, bet mes juos lengvai išsprendžiame, taip suteikdamos galimybę prekės ženklui tobulėti ir populiarėti. Mes tiesiog esame duetas: viena kitą suprantame iš pusės žodžio, viena kita papildome, o drauge su visa kūrybine komanda įgyvendiname visas idėjas“, – neslėpė S. Mockutė-Cicėnė.
Pasak kūrėjų, idėjos gimsta stebint pasaulines tendencijas, mados prognozuotojų skleidžiamą informaciją. Vizijų gairės papildomos S. Mockutės-Cicėnės atliekamu meniniu tyrimu, mat kūrėja Vilniaus Dailės akademijos Mados dizaino specialybės doktorantūroje analizuoja būtent mados prekės ženklo tapatumo galimybes. Studijų rezultatus kūrybinga moteris iš karto pritaiko savo darbo praktikoje.
Kodėl kūrybinis duetas jau tiek metų ištikimas būtent linui? „Visų pirma dėlto, kad linas – tokia natūrali, organiška medžiaga. Tai mums vienas svarbiausių aspektų renkantis kūrybinius sprendimus. Taipogi linas pasižymi daugybe neišnaudotų galimybių, dirbant su šia medžiaga jau daugelį metų mes kaskart atrandame naujas konstrukcijų galimybes, tobuliname technologinius sprendimus. Lietuviškas linas yra tapęs mūsų prekės ženklo vizitine kortele“, – sako J. Vainorė.
Šiuo metu pristatomos dvi naujos minėto prekės ženklo kolekcijas: „Journey“ bei „Havana“. Abi kolekcijos yra inspiruotos kelionių. Tai – tarsi atspindys moters-tyrinėtojos, siekiančios atrasti kažką nauja, dar nepatirta ir unikalaus savyje bei ją supančioje aplinkoje.
Su skaitytojais kūrėjos sutiko pasidalinti kolekcijos fotosesija. Prieš fotografės Marijos Kablytės objektyvą pozavo populiari tinklaraštininkė, visažistė, televizijos projekto „X faktorius“ dalyvė Kamilė Kanapeckaitė, jau tapusi minėto prekės ženklo ambasadore.