Mažeikiškis Viktoras Martusevičius (35) ir jo grupė „Stiprus Smūgis“ buvo tikra pažiba „Pop Centre“. Dėl jo iš proto eidavo daugelis merginų, o vaikinai norėdavo būti tokie pat „kieti“, kaip ir jis.
Viktoras šiuo metu Vilniuje turi savo renginių techninio aptarnavimo įmonę ir kartais jam pačiam tenka matytis su anų laikų atlikėjais ir techniniu personalu. „Nostalgiją jaučiu tik dėl to laikotarpio, kai buvo galima nemąstyti ką veiksi rytoj, gyventi šia diena. Dar iki šiol vyksta linksmų prisiminimų aptarimai, pajuokaujame ar draugiškai pasišaipome vieni iš kitų – dažnai pats bendrauju su žmonėmis, kurie tuo metu dirbo „Pop Centre“, – tikina Viktoras.
„Po „Pop Centro“ epochos griūties metus ar pusantrų vyko aktyvi mano koncertinė veikla, bet po to viskas nurimo – trūko reklamos, finansinio palaikymo, o gal ir tokio jaunatviško užsidegimo. Tai ir paskatino imtis rimtesnės veiklos.“
Viktoras Martusevičius prisimena ir ne itin gerus dalykus: „Labai vargino dėmesys. Pirmus dvejus metus patiko, paskui norėjosi būti tiesiog paprastu vaikinu. Siekti merginų dėmesio ar draugystės ne dėl žinomumo, o tiesiog dėl to, koks tu esi.“
Muzikinį Lietuvos gyvenimą buvęs dainininkas vertina atsargiai: „Nesiimu spręsti konkrečiai, kas pagerėjo ar suprastėjo nuo „Pop Centro“ žlugimo laikų. Technikos ir galimybių ribos nenusakomai pagerėjo. Atsirado nepalyginamai daugiau galimybių ir laisvės kūrybai.“
„Suprastėti muzikai nėra kur, tiesiog ano meto muzikiniai kūriniai turėjo ir turi daugiau išliekamosios vertės, nes jų tiesiog nebuvo tiek daug. Šiuo metu muzikiniame pasaulyje atsirado įdomių pakraipų, stilių, saviraiškos elementų, ko tada nebuvo. Anksčiau didžiajai daliai visuomenės nepriimtina muzikos forma būdavo vadinama „nekomercine“, todėl daugelis ano meto „keistų stilių“ kūrinių net nepasiekė dienos šviesos. Dabar riba tarp „komercinės“ ir „nekomercinės“ kūrybos nebėra tokia ryški, net galėčiau pasakyti – beveik nematoma“, – muzikos pokyčius vardija grupės „Stiprus Smūgis“ legenda.
„Pop Centro“ žlugimo priežastis Viktoras Martusevičius įvardija kelias: „Atlikėjai ir kompanija pradėjo pyktis dėl pinigų. Muzikantai norėjo daugiau, prasidėjo svarstymai apie leidybinės kompanijos pakeitimą, bet svarbiausia priežastis – sutarties su TV3 nutraukimu. Televizijos eteris ir „Pop Centro“ laida „POP TV“ buvo vienas didžiausių visos imperijos variklių, o visi kiti rodikliai – nesutarimai su muzikantais, interneto populiarėjimas – tik padidino blogus įmonės rodiklius.“
Taip pat skaitykite:
Ką veikia buvusios „Pop Centro“ žvaigždės: grupė „Mink taką“